Skoda Ocktavia ll 2008 TDI pitäisi päästä käsiksi kytkimen työsylinteriin 5 vaihteinen manuaali. Homma tyssää siihen, etten saa ilmanputsarin koteloa irrotetuksi. Kotelon ulkopuolella oikealla on sen näköinen kiinnitys etten tiedä miten se aukeaa, samoin kotelon sisällä on samanlainen. Onko siellä vielä jotain muitakin vaikeasti irrotettavia kiinnikkeitä?
Otsikon oikeinkirjoitus korjattu. - Quality -
http://aijaa.com/Ka6Wcd (http://aijaa.com/Ka6Wcd) Tästä kiinnikkeestä on kysymys. (kuva vähän epätarkka, ahdas paikka) Keskellä oleva tappi ei ainakaan pyörähdä mihinkään, tämän läpi menevä pehmit kumi ei tule tapin läpi. Mielestäni jos lukitus olisi tämän kumin varassa, niin se joustaisi eikä olisi niin jämäkästi kiinni. Muut kiinnike ruuvit ja kansi tietysti on irrotettu joten ne eivät voi olla irrotuksen esteenä. Jos sen koko putsarin pohjan kimpeää voimalla ylös, niin melko varmasti jotain hajoaa.
Otsikon oikeinkirjoitus korjattu. - Quality -