Ocun mittarit lakkaavat toimimasta ajoittain, merkkivalot kyllä toimii. Googlettamalla löytyy ohje regulaattorin liitoksen tinaamiseen, mikä on auttanut joissakin tapauksissa. Onko kellään tarkempaa tietoa tai kokemusta asiasta: Mittariston irroitus huomioiden turvatyynyt tai sulake nro 15 irroitus, jolla tempulla asia osittain korjautuu.
Uuden mittariston vaihto? Riittääkö tonni?
Moi. Ei auttanut sulake konsti -99 malliin. Regulaattoria tinailin 3 kertaa, toimi aina viikon pari. Saarijärvellä Powermaint:illa korjaus+ uusi regulaattori 70 e.
Ei ollut kallista :)
Niin ja akunkenkä irti ennen purkamista...
Lakkasi mittaristo toimimasta kokonaan. Tinailin (työkaveri sanoi että se on JUOTTAMISTA) regulaattorin jalat uudelleen ja regun paremmin kiinni piirilevyyn. Nyt on toiminut ongelmitta pari viikkoa. Jos vielä juonittelee, niin täytynee ajella Saarijärvelle.
Lainaus käyttäjältä: Jokkeri - 30.10.13 - klo:21:36
Ocun mittarit lakkaavat toimimasta ajoittain, merkkivalot kyllä toimii. Googlettamalla löytyy ohje regulaattorin liitoksen tinaamiseen, mikä on auttanut joissakin tapauksissa. Onko kellään tarkempaa tietoa tai kokemusta asiasta: Mittariston irroitus huomioiden turvatyynyt tai sulake nro 15 irroitus, jolla tempulla asia osittain korjautuu.
Uuden mittariston vaihto? Riittääkö tonni?