Päivitin ajokkini a4 2.0tfsi quattro 05vm 147kw. Nyt kiinnostaa että miten saisin selville moottori tyypin muualta kuin marmorilta? Mitä öljyä porukka on koneessa käyttänyt? Entäs huoltoväli? Missä vaiheessa kannattaa laatikon öljyt vaihtaa nyt ajettu 93tk. Eikös haldex kytkimessä ole öljyt myös ja suodatin, entä niiden huoltoväli? Onko jtn tiettyjä asioita mitä kannattaa seurata muuta kuin öljynkulutus? Onko normaali öljynkulutus näissä se litra per 10 000km?
Ja vaihteisto oli tiptronic :)
LainaaEikös haldex kytkimessä ole öljyt myös ja suodatin, entä niiden huoltoväli?
A4:ssa ei ole Haldex kytkintä.
Konetyyppi on huoltokirjassasi siinä varusteluettelossa.
Hieman vie tuokin öljyä, jos ei litraa sadalla niin muutamia desejä kumminkin.