Skoda Octavia Combi 1.8 TSI Elegance 2013
Väri: Candy white
Ensiasennusrenkaat: Continental
Tilattu: Toukokuussa 2013
Luovutus: 18.10.2013
Lisävarusteet:
- 230V pistoke keskikyynärnojan takaosassa
- SunSet-tummennetut takasivu- ja takaikkunat
- Alaris-kevytmetallivanteet 7,5Jx18" 225/40R18
- Sport-alusta
- Nahkainen monitoimiohjauspyörä, kolmipuolainen (radion ja puhelimen säätimet)
- Canton Sound System
- Mustat ikkunalistat
- Mustat kattokaiteet
- Irtokangasmatot
(http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/k020.gif) (http://www.cosgan.de/smilie.php)
Candy White ja mustat vanteet 8)
Lainaus käyttäjältä: Jyri - 20.10.13 - klo:17:56
Candy White ja mustat vanteet 8)
vielä kun olis mustat jarrulaikat :P
Joo, mua ei niinkään jarrulaikat häiritse.
Sen sijaan olen miettinyt josko tuon eturitilän kromisen kehyksen teippaisi mattamustaksi. Onko jollain kokemusta moisesta toimenpiteestä? 3M yliteippausteippi on kaiketi se millä sitten pitäisi askarrella...