VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Skoda => Aiheen aloitti: Gus - 19.10.13 - klo:20:22

Otsikko: Skoda Octavia III Combi 1.8 TSI Elegance 2013
Kirjoitti: Gus - 19.10.13 - klo:20:22
Skoda Octavia Combi 1.8 TSI Elegance 2013
Väri: Candy white
Ensiasennusrenkaat: Continental

Tilattu: Toukokuussa 2013
Luovutus: 18.10.2013

Lisävarusteet:

- 230V pistoke keskikyynärnojan takaosassa
- SunSet-tummennetut takasivu- ja takaikkunat
- Alaris-kevytmetallivanteet 7,5Jx18" 225/40R18
- Sport-alusta
- Nahkainen monitoimiohjauspyörä, kolmipuolainen (radion ja puhelimen säätimet)
- Canton Sound System
- Mustat ikkunalistat
- Mustat kattokaiteet
- Irtokangasmatot



Otsikko: Vs: Skoda Octavia Combi 1.8 TSI Elegance 2013
Kirjoitti: livejungle - 20.10.13 - klo:17:25
 (http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/k020.gif) (http://www.cosgan.de/smilie.php)
Otsikko: Vs: Skoda Octavia Combi 1.8 TSI Elegance 2013
Kirjoitti: Jyri - 20.10.13 - klo:17:56
Candy White ja mustat vanteet  8)
Otsikko: Vs: Skoda Octavia Combi 1.8 TSI Elegance 2013
Kirjoitti: zagg - 20.10.13 - klo:18:41
Lainaus käyttäjältä: Jyri - 20.10.13 - klo:17:56
Candy White ja mustat vanteet  8)
vielä kun olis mustat jarrulaikat  :P
Otsikko: Vs: Skoda Octavia Combi 1.8 TSI Elegance 2013
Kirjoitti: Gus - 21.10.13 - klo:19:58
Joo, mua ei niinkään jarrulaikat häiritse.

Sen sijaan olen miettinyt josko tuon eturitilän kromisen kehyksen teippaisi mattamustaksi. Onko jollain kokemusta moisesta toimenpiteestä? 3M yliteippausteippi on kaiketi se millä sitten pitäisi askarrella...