VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Audi => A4 B6/B7 (01–07) => Aiheen aloitti: mumu - 17.10.13 - klo:20:28

Otsikko: Flekti
Kirjoitti: mumu - 17.10.13 - klo:20:28
hei.

eli Audin onglemana on flektin pyöriminen. auto on lohkolämmityksessä ja kun käynnistää auton, muutaman sekunnin päästä alkaa flekti pyörimään. Miksi?
Audi A4 -01
lämmitin on oikea ja oikeaan paikkaan asennettu, jäähdytysjärjestelmä on pitävä.

mikä voisi olla vikana?