hei.
eli Audin onglemana on flektin pyöriminen. auto on lohkolämmityksessä ja kun käynnistää auton, muutaman sekunnin päästä alkaa flekti pyörimään. Miksi?
Audi A4 -01
lämmitin on oikea ja oikeaan paikkaan asennettu, jäähdytysjärjestelmä on pitävä.
mikä voisi olla vikana?