http:// www.shinearama.co.uk (http://www.shinearama.co.uk)
Kokemuksia?
Olen ns vakiasiakas.
Kokemukset 99.9% positiivisia. Nopea toimitus, huokeat hinnat, hyvä valikoima.
Kerran olen joutunut soittelemaan perään yhdestä tilauksesta, joka oli jäänyt johonkin matkalle. Tässä tapauksessa ei kyselty mitään , vaan kiitettiin kohteliaasti asiasta ja laitettiin uusi paketti matkaan. Järjestelmissä tuo näkyi heillä toimitettuna.
Voin siis suositella.