Kokemuksia http://www.shineld.fi (http://www.shineld.fi) verkkokaupasta?
Peukintaassa tuotakin kehutaan kyllä. Omia kokemuksia ei ole.
http://www.pesukinnas.com/viewtopic.php?f=42&t=2552&p=89191&hilit=shineld#p89191 (http://www.pesukinnas.com/viewtopic.php?f=42&t=2552&p=89191&hilit=shineld#p89191)
Itellä nettikaupasta yhden tilauksen verran, yhtä hyvåä ja nopeaa palvelua kuin Projectechilla. Kaikki Oulun ja miksei muidenkin paikkakuntien vagarenalaiset voi tulla 26.10 lauantaina Pesukinnas-miittiin ihmettelemään, Shineld siellä paikalla..
Loistava puoti myös tämä, vastailet äärinmäisen nopeasti viesteihin ja toimitus pikanopee loistavan pakkauksen kera. Myös tuotevalikoima loistava, löytyy paljon aloittelijoille ja kokeneille.