VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Yeti => Aiheen aloitti: T. Neuvoton - 11.10.13 - klo:22:08

Otsikko: Yeti-kaupassa
Kirjoitti: T. Neuvoton - 11.10.13 - klo:22:08
Teuvo se ei pääse Skodasta eroon...nyt Roomsteri vaihtuu kohta Yetiin...tuleepahan tämäkin testattua ;) Roomsterista ei jää muuta pahaa sanottavaa...kuin tuo tuuliherkkyys...
Otsikko: Yeti-kaupassa
Kirjoitti: jlindstrom - 12.10.13 - klo:16:18

Lainaus käyttäjältä: T. Neuvoton - 11.10.13 - klo:22:08
Teuvo se ei pääse Skodasta eroon...nyt Roomsteri vaihtuu kohta Yetiin...tuleepahan tämäkin testattua ;) Roomsterista ei jää muuta pahaa sanottavaa...kuin tuo tuuliherkkyys...

Epäilemättä tulet pitämään myös Yetistä. Scodillac on pirun hyvä auto. Itsellä ollut 2 Skodaa ja pidin molemmista todella paljon.
Otsikko: Vs: Yeti-kaupassa
Kirjoitti: JAK - 17.10.13 - klo:15:59
Lainaus käyttäjältä: T. Neuvoton - 11.10.13 - klo:22:08
Teuvo se ei pääse Skodasta eroon...nyt Roomsteri vaihtuu kohta Yetiin...tuleepahan tämäkin testattua ;) Roomsterista ei jää muuta pahaa sanottavaa...kuin tuo tuuliherkkyys...

Riippuu millä koneella ja laatikolla otat. TSI sydeemit minä jättäisin omalla kokemuksella kauppaan.
Otsikko: Vs: Yeti-kaupassa
Kirjoitti: -ruoska- - 17.10.13 - klo:16:45
Omalla kokemuksella voin sanoa, että hyppy tulee olemaan huomattava.
Ja paluuta ei sitten kovin herkästi ole Roomsteriin/Rapidiin, näin ainakin omalla kohdalla. Tai sitten pitää tosissaan pistää vaatimustasoa alaspäin.
Otsikko: Vs: Yeti-kaupassa
Kirjoitti: vorkki - 17.10.13 - klo:17:24
Lainaus käyttäjältä: JAK - 17.10.13 - klo:15:59
Riippuu millä koneella ja laatikolla otat. TSI sydeemit minä jättäisin omalla kokemuksella kauppaan.
Näkyy tulevan speksit Teuvon allekirjoituksessa.
Otsikko: Vs: Yeti-kaupassa
Kirjoitti: T. Neuvoton - 17.10.13 - klo:19:02
No ihan manuaalilaatikolla...vaikka DSG on ihana, niin välttelen loppuun asti kun kaikilla joilla se lähipiirissäni on tai on ollut - on ollut järkyttäviä ongelmia sen kanssa. Roomisterissa ketju kesti kaikki nämä sillä ajamani miltei 50 tkm rolisematta...niin eiköhän se Yetissäkin kestä...
Otsikko: Vs: Yeti-kaupassa
Kirjoitti: JAK - 17.10.13 - klo:19:05
Lainaus käyttäjältä: vorkki - 17.10.13 - klo:17:24
Näkyy tulevan speksit Teuvon allekirjoituksessa.

Niinpä näkyy.
Otsikko: Vs: Yeti-kaupassa
Kirjoitti: T. Neuvoton - 18.10.13 - klo:23:49
Pikkaisen tuntuu paremmalta kuin Roomsteri ;)