Jossain vaiheessa joutuu varmaan talvirenkaat vaihtaan tähän mun yetiin minkäslainen tunkki pitäis olla että se nostaa tarpeeksi korkealle???
Kyllä ihan tavallisella halpismallinkin hallitunkilla olen pärjännyt.
Minä ostin lopulta Yetin oman tunkin, kun perus hallitunkille ei oikein löytynyt varmasti kestävää nostokohtaa.
Ohjekirjasta ei ole apuja kun se näyttää skodan tunkin nostokohdan. Tietty olisi voinut askarrella hallitunkin päälle omaa tunkkia vastaavan sovittimen.