VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Skoda => Aiheen aloitti: s-mod - 04.10.13 - klo:10:59

Otsikko: Octavia III combi elegance sport alusta!
Kirjoitti: s-mod - 04.10.13 - klo:10:59
Kuvat on surkeita otan tänään lisää!

Kun vain saisi alle 400KB
Otsikko: Vs: Octavia III combi elegance sport alusta!
Kirjoitti: Timmu - 04.10.13 - klo:19:26
Hiano!

Itselläni tulossa samanlainen, ei vaan malttais odottaa  :'(
Otsikko: Vs: Octavia III combi elegance sport alusta!
Kirjoitti: s-mod - 07.10.13 - klo:19:59
Pari kuvaa
Otsikko: Vs: Octavia III combi elegance sport alusta!
Kirjoitti: s-mod - 07.10.13 - klo:20:10
Ja pari kuvaa lisää.

Toivottavasti Rs on taloudellisempi pienessä kaupunki ajossa 5 päivän saldo 8,9l/100km noin 170km ajettuna!