2.0 tdi -06 pakari poikki viimeisen pöntön läheltä (en ole vielä tarkemmin tutkinut). Onko kallis osa ja tuleeko vaikeuksia jos ite vaihtaa?
Kolomisen sattaa näyttäs takapöntöllä hintaa olevan. Vaihtamisessa tuskin mitään erikoista.
Omassa pakari on yhtä puuta edestä taaksei ilman yhtään klemmaria eli pitää varmaan katkaista jostain kohtaa että saa vaihdettua.
Tätäpä itsekkiin kattelin. Eipä tuo menoa näytä haittaavan, vähän valoissa tupsahtaa tuoksut kabiiniin ja tankillisella pääsee 100km vähemmän. Mahtaiskohan korjaus onnistua jollain klemmariputkella tai muulla vastaavalla, onko kokemuksia?
Sauma löytyi ennen kattia, vaihdettiin liitoskohtaan muhviklemmari ja takapönttö hitsattiin. Ei tullut konkurssi,70e makso.
Saa nähä kestääkö.