VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat 3C (05–10) => Aiheen aloitti: TurboDI - 27.09.13 - klo:20:13

Otsikko: Pakoputki poikki
Kirjoitti: TurboDI - 27.09.13 - klo:20:13
2.0 tdi -06 pakari poikki viimeisen pöntön läheltä (en ole vielä tarkemmin tutkinut). Onko kallis osa ja tuleeko vaikeuksia jos ite vaihtaa?
Otsikko: Vs: Pakoputki poikki
Kirjoitti: Vankka - 28.09.13 - klo:10:06
Kolomisen sattaa näyttäs takapöntöllä hintaa olevan.  Vaihtamisessa tuskin mitään erikoista.
Otsikko: Vs: Pakoputki poikki
Kirjoitti: Tanhis - 01.11.13 - klo:10:55
Omassa pakari on yhtä puuta edestä taaksei ilman yhtään klemmaria eli pitää varmaan katkaista jostain kohtaa että saa vaihdettua.
Otsikko: Vs: Pakoputki poikki
Kirjoitti: TurboDI - 04.11.13 - klo:15:50
Tätäpä itsekkiin kattelin. Eipä tuo menoa näytä haittaavan, vähän valoissa tupsahtaa tuoksut kabiiniin ja tankillisella pääsee 100km vähemmän. Mahtaiskohan korjaus onnistua jollain klemmariputkella tai muulla vastaavalla, onko kokemuksia?
Otsikko: Vs: Pakoputki poikki
Kirjoitti: TurboDI - 14.11.13 - klo:18:28
Sauma löytyi ennen kattia, vaihdettiin liitoskohtaan muhviklemmari ja takapönttö hitsattiin. Ei tullut konkurssi,70e makso.
Saa nähä kestääkö.