Vain teksti
|
Teksti ja kuvat
VAGarena.fi
Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Golf VI (08–13) => Aiheen aloitti: Henu89 - 10.09.13 - klo:17:00
Otsikko:
Golf VI tehdasasenteinen webasto
Kirjoitti:
Henu89
-
10.09.13 - klo:17:00
Eli osaako kukaan sanoa sopiiko -08 1,6 tdi golffin tehdaswebasto 2,0tdi malliseen 2009 vuosimalliin? Vai tuleeko jotain ongelmia koodauksessa yms?
Vain teksti
|
Teksti ja kuvat