VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Audi => A4 B6/B7 (01–07) => Aiheen aloitti: marspatukka - 01.09.13 - klo:18:12

Otsikko: coming/leaving home moduuli
Kirjoitti: marspatukka - 01.09.13 - klo:18:12
Elikkä onko joku ostanut tälläisen boksin? onko helppo homma asentaa ?   http://www.ebay.com/itm/COMING-LEAVING-HOME-Modul-Relais-Audi-A2-A3-S3-8L-A4-S4-B5-A6-S6-4B-A8-S8-TT-8N-/110757786767?pt=DE_Autoteile&hash=item19c9adb48f (http://www.ebay.com/itm/COMING-LEAVING-HOME-Modul-Relais-Audi-A2-A3-S3-8L-A4-S4-B5-A6-S6-4B-A8-S8-TT-8N-/110757786767?pt=DE_Autoteile&hash=item19c9adb48f)

Otsikko: Vs: coming/leaving home moduuli
Kirjoitti: niksu - 01.09.13 - klo:20:15
Naapurista asennusvinkkiä http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=96723 (http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=96723)