VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Skoda => Aiheen aloitti: Rujo77 - 10.08.13 - klo:21:50

Otsikko: Skoda Octavia III Combi Elegance Dynamic 1.4 TSI 2013 (Candy White)
Kirjoitti: Rujo77 - 10.08.13 - klo:21:50
Avataas nyt tämmöinenkin kun täällä palstalla tulee nykyisin melko usein heiluttua. Muutama kuva uudesta menopelistä tässä.
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi Elegance Dynamic 2013 (Candy White)
Kirjoitti: Rujo77 - 10.08.13 - klo:21:53
Kuvat nyt ei laadultaan häävejä ole kun niitä pääasiassa kännyllä räpsin. Mutta kyllähän noistakin nyt jotakin näkee. Ensimmäiset kuvat itseasiassa lasien tummennuksien jälkeen.
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi Elegance Dynamic 2013 (Candy White)
Kirjoitti: TeBsu - 10.08.13 - klo:21:57
Lisää tietoja kaipaa yksi utelias.. Sporttipenkit vai osanahkaiset?  ???
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi Elegance Dynamic 2013 (Candy White)
Kirjoitti: seatts - 10.08.13 - klo:22:01

Siistin näköinen peli, edelleenkään en osaa päättää otanko ikkunalistat kromisina vai mustina.
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi Elegance Dynamic 2013 (Candy White)
Kirjoitti: Rujo77 - 10.08.13 - klo:22:02
Lainaus käyttäjältä: TeBsu - 10.08.13 - klo:21:57
Lisää tietoja kaipaa yksi utelias.. Sporttipenkit vai osanahkaiset?  ???
Sporttipenkithän nuo. Penkkien väri vääristyy harmaammaksi kuin mitä on kuvien heikohkon laadun takia.
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi Elegance Dynamic 2013 (Candy White)
Kirjoitti: TeBsu - 10.08.13 - klo:22:04
Tai väsyneitten silmien, onnea uutukaisia ja turvallsia kilometrejä  ;)
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi Elegance Dynamic 2013 (Candy White)
Kirjoitti: Zaasa - 10.08.13 - klo:22:09
Hyvälle näyttää vaaleilla kattokaiteilla kalvotetuilla takalaseilla :)
Sport alusta ja rengaskoko?
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi Elegance Dynamic 2013 (Candy White)
Kirjoitti: d74394 - 10.08.13 - klo:22:10
Hieno peli... ;D
Sulla näyttäs olevan sisähaara lämppärille. Mitäs kautta se piuha on vedetty hyttiin? Ite täs just mietin sisähaaran vetämistä.
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi Elegance Dynamic 1.4 TSI 2013 (Candy White)
Kirjoitti: Rujo77 - 10.08.13 - klo:22:12
Lainaus käyttäjältä: Zaasa - 10.08.13 - klo:22:09
Hyvälle näyttää vaaleilla kattokaiteilla kalvotetuilla takalaseilla :)
Sport alusta ja rengaskoko?

Sport alusta kyllä ja 18"ja Alaris vanteet.
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi Elegance Dynamic 1.4 TSI 2013 (Candy White)
Kirjoitti: Rujo77 - 10.08.13 - klo:22:13
Lainaus käyttäjältä: d74394 - 10.08.13 - klo:22:10
Hieno peli... ;D
Sulla näyttäs olevan sisähaara lämppärille. Mitäs kautta se piuha on vedetty hyttiin? Ite täs just mietin sisähaaran vetämistä.
Juu on sisähaara mutta pakko myöntää etten oo paljo katellut mistä se on vedetty. Tarviipa jossakin vaiheessa vilkaista kun ehtii.
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi Elegance Dynamic 1.4 TSI 2013 (Candy White)
Kirjoitti: Hannes - 10.08.13 - klo:22:18
Näyttää se valkoinen edelleen olevan se paras ja sopivin väri Skodaan, on hieno peli.
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi Elegance Dynamic 1.4 TSI 2013 (Candy White)
Kirjoitti: Rujo77 - 10.08.13 - klo:22:30
Laitetaan nyt vielä tasapuolisuuden vuoksi  jälkikasvunkin "sporteista" kuva;)
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi Elegance Dynamic 1.4 TSI 2013 (Candy White)
Kirjoitti: Zaasa - 10.08.13 - klo:22:37
Erinomaiseti riittää tila III Combissa perhekäyttöön :)
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi Elegance Dynamic 1.4 TSI 2013 (Candy White)
Kirjoitti: psxgamer - 10.08.13 - klo:22:42
Hienon näköinen Skoda on. Minkäslaiseksi kuvailisit kyytiä 18" vanteilla?
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi Elegance Dynamic 1.4 TSI 2013 (Candy White)
Kirjoitti: konga - 10.08.13 - klo:22:52
Hienolta näyttää,onnittelut!  :) Penkit on kyllä "jännän" väriset,mutta ilmeisesti kuva vääristää..
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi Elegance Dynamic 1.4 TSI 2013 (Candy White)
Kirjoitti: Rujo77 - 10.08.13 - klo:23:28
Lainaus käyttäjältä: psxgamer - 10.08.13 - klo:22:42
Hienon näköinen Skoda on. Minkäslaiseksi kuvailisit kyytiä 18" vanteilla?
Jännitin vähän itsekin että millaiset noi 18" on mutta positiivisesti olen yllättynyt. Ei niin kovat kuin odotin. Kyllähän sen mökkitiellä huomaa että aika ohuestihan niissä sitä kumia on mutta asfaltilla ei pahat ollenkaan. Toki olisin toivonut muita kuin Dunlopin kumeja mutta niillä nyt mennään.

Ja kyllähän kuva vääristää penkkien väriä, kyllä ne ihan mustat on paitsi tietty harmailla raidoilla.
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi Elegance Dynamic 1.4 TSI 2013 (Candy White)
Kirjoitti: s-mod - 10.08.13 - klo:23:44
Lainaus käyttäjältä: Rujo77 - 10.08.13 - klo:23:28
Jännitin vähän itsekin että millaiset noi 18" on mutta positiivisesti olen yllättynyt. Ei niin kovat kuin odotin. Kyllähän sen mökkitiellä huomaa että aika ohuestihan niissä sitä kumia on mutta asfaltilla ei pahat ollenkaan. Toki olisin toivonut muita kuin Dunlopin kumeja mutta niillä nyt mennään.


Renkaista sen verran. Jos Dunlopit tulee mun Ocuun (ensiasennus rengas). Auto ei niillä lähde liikkeestä.
Tappio 120-220 euroa. Mutta vähän ajettuna vielä enemmän (vaihdot huomioitu).
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi Elegance Dynamic 1.4 TSI 2013 (Candy White)
Kirjoitti: Huppe - 11.08.13 - klo:11:03
Ei noi omat Dunlop Sport Maxxit huonot ole, verrattuna SP Sportiin. Ihan ajettavat kumit ainakin 17".

Kivannäköinen auto tämäkin, hieman ehkä kaduttaa kun en odotellut Combia...

Tuosta minun avaamasta threadistä täällä autotallissa näkee ehkä hieman paremmin tuon Sporttipenkin värin ja "olemuksen". En viitsi omia kuviani sotkea tänne toisen "autotalliin", joten katsokaa sieltä :)
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi Elegance Dynamic 1.4 TSI 2013 (Candy White)
Kirjoitti: Rujo77 - 11.08.13 - klo:11:06
Laitetaas nyt vielä tarkemmin tietoja autosta. Tilasin auton 28.3 ja tuotannossa se oli viikolla 26 ja sain auton 23.7.

Lisävarusteita otin seuraavasti:

- Dynamic Pack
- Sport alusta
- 18" Alaris kevytmetallivanteet
- Canton Sound System
- 230V pistoke keskikyynärnojassa
- Irtokangasmatot

Lämmitettävää tuulilasia ei ainakaan silloin saanut 1.4 TSI koneella oleviin autoihin ja se jäi hieman harmittaan. Lisäksi Driving Mode Selectionia mietin mutta kun siitä monilta kyselin oli useampi sitä mieltä että ei ole mikään välttämätön joten jätin sen pois. Lasit on kalvotettu (35%)  Ajaks Linessa Tampereella jossa myös edellisen Ocuni ikkunat kalvotettiin.
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi Elegance Dynamic 1.4 TSI 2013 (Candy White)
Kirjoitti: Rujo77 - 11.08.13 - klo:11:07
Juu ehdottomasti Huppe se sun laittama kuva penkeistä on huomattavasti parempi ja nimenomaan värit näkee siitä paljon selvemmin. Niin ja ei ne Dunlopit tosiaan ole lähellekään niin huonot kuin pelkäsin. Aiemmin ollut kans yhdet ja en edes muista mitkä olivat malliltaan mutta ne oli ihan kamalat. Tästä tosin aikaa jo n. 7 vuotta.
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi Elegance Dynamic 1.4 TSI 2013 (Candy White)
Kirjoitti: traxx - 12.08.13 - klo:18:33
Tyylikäs peli  :) Aika vastaava ois itelläkin haaveissa, tosin dsg:llä. Kerros vähän minkälaisia kulutuslukemat on ollu? Mitä on esim. keskikulutus matka-ajossa 80 / 100km/h nopeuksilla?
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi Elegance Dynamic 1.4 TSI 2013 (Candy White)
Kirjoitti: Rujo77 - 13.08.13 - klo:01:05
Kulutukset on ollut matka-ajossa mm. 2x Tampere-Pori välillä keskikulutus on ollut n. 5,8l/100km mutta molemmilla kerroilla on kyllä tullut tehtyä useampiakin ohituksia joten siksi lukema tuollainen. Mutta nyt esim. työmatkallani n. 13km suunta on  keskikulutus ollut n. 4,9l/100km ja tuohon matkaan mahtuu nopeusrajoituksia väliltä 40-80km/h ja rajoitusten mukaan olen ajellut. 18" renkaatkin toki nostavat varmasti kulutusta jonkin verran ja oma ajotyylini ei ole aina mikään maailman taloudellisin vaikken nyt mikään kaaharikaan ole. Mutta muotoillaan vaikka nyt näin että alinopeuksia en ajele ja ole tien tukkona siksi että bensaa kuluu "liikaa";)
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi Elegance Dynamic 1.4 TSI 2013 (Candy White)
Kirjoitti: TLPH - 13.08.13 - klo:20:17
Hieno combi ja alaris-vanteet sopii autoon hyvin sport-alustalla :)   Onnittelut!

Omaan harkitsin myös 18"alariksia,mutta otin teronit.
Nyt kun katselen sinun autoa,niin harmittaa miksen ottanut kumminkin....... ;D
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi Elegance Dynamic 1.4 TSI 2013 (Candy White)
Kirjoitti: Trackpad - 13.08.13 - klo:20:45
Mukava katsella autosta kuvaa 18" Alariksen vanteilla ja sporttialustalla... ei harmita yhtään että ruksin mukaan. iItselle tulossa metallihopea combi,  Musta/harmaat sporttipenkit. + tehdastummennokset takalaseissa. Sen verran tekee mieli säätää että etumaskista plasti dipillä otan metallisävykehän piiloon jää siis mattamustaksi. samalla tempulla myös tuo skoda logo tulee täysin mustaksi. Etuvaloihin heitän lamin-x tummennoksen, tosin tuota harkitsen vielä. Sama siis alhaalle sumareihin. Takavalotkin tarkoitus tummentaa. Mallimerkit kanssa veke. voi olla että menee yli, helpot ne on poistaa jos menee mauttomaksi.
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi Elegance Dynamic 1.4 TSI 2013 (Candy White)
Kirjoitti: Rujo77 - 14.08.13 - klo:00:55
Lainaus käyttäjältä: TLPH - 13.08.13 - klo:20:17
Hieno combi ja alaris-vanteet sopii autoon hyvin sport-alustalla :)   Onnittelut!

Omaan harkitsin myös 18"alariksia,mutta otin teronit.
Nyt kun katselen sinun autoa,niin harmittaa miksen ottanut kumminkin....... ;D
En halua kääntää veistä haavassa mutta oon kyllä tyytyväinen noihin Alariksiin. Ja etenkin se on ollut positiivinen yllätys miten hyvin ne käyttäytyy (18") ajossa. Pelko oli itselläkin että miten paljon ajomukavuus kärsii mutta näin jälkikäteen ei harmita yhtään että tein ratkaisun ulkonäön perusteella. Tosin se nyt tarvii sanoa että ei noi Alarikset nyt mitkään unelmat ole pestä, mutta toki sen tiesin kun niitä valitsin.
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi Elegance Dynamic 1.4 TSI 2013 (Candy White)
Kirjoitti: TLPH - 14.08.13 - klo:17:56
Lainaus käyttäjältä: Rujo77 - 14.08.13 - klo:00:55
En halua kääntää veistä haavassa mutta oon kyllä tyytyväinen noihin Alariksiin. Ja etenkin se on ollut positiivinen yllätys miten hyvin ne käyttäytyy (18") ajossa. Pelko oli itselläkin että miten paljon ajomukavuus kärsii mutta näin jälkikäteen ei harmita yhtään että tein ratkaisun ulkonäön perusteella. Tosin se nyt tarvii sanoa että ei noi Alarikset nyt mitkään unelmat ole pestä, mutta toki sen tiesin kun niitä valitsin.

No.. saahan noita renkaita vaihdettua,jos tosissaan alkaa kyrsiä :)
Hyvä että olet tyytyväinen.
Laatuvahaa pari kerrosta,tai oikea pinnoite vanteisiin auttaa ihmeesti puhdistusvaiheessa.
Otsikko: Vs: Skoda Octavia III Combi Elegance Dynamic 1.4 TSI 2013 (Candy White)
Kirjoitti: Rujo77 - 28.10.13 - klo:23:01
Laitetaan nyt tänne muutama kuva Ocusta talvitassuillakin. Alla 205/50/17 Bridgestone Blizzak Spike-01 ja vanteet Anzio Turn.