Varmaan tyhmä kysymys, mutta en haullakaan löytänyt:
Voiko otsikon mukaiseen koneeseen lisätä alle minimiviiman mennyttä jäähdytysnestettä itse? Millaisilla säännöillä, jos voi?
Kiitos etukäteen auttajille!
Kyllä voi. Nyrkkisääntö - älä sekoita erivärisiä jäähdytinnesteitä keskenään - on syytä pitää mielessä. Perustietoa asiasta löytyy mm. tuolta: http://fi.wikipedia.org/wiki/J%C3%A4%C3%A4hdytinneste (http://fi.wikipedia.org/wiki/J%C3%A4%C3%A4hdytinneste) .
OT: Mielellämme näkisimme kuvia uudesta B7:stasi. Laitapa vaikka viikonloppuna tuonne Autotalli-osioon, niin pääsemme ihastelemaan ;).
Kiitos vastauksesta! Lähinnä mietitytti tuo täyttäminen, kun käyttöohjeissa ainakin puhutaan vaihtamisesta. Eipä tuo paljoa ole alle "min-viivan" mutta taidampa silti lisäillä.
En halua heti mokata ensimmäisen Auton kanssa :) edelliset kulkupelit kun on ollut 80-luvulta :D