VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Audi => A4 B6/B7 (01–07) => Aiheen aloitti: Ade - 02.08.13 - klo:11:38

Otsikko: 1.8T
Kirjoitti: Ade - 02.08.13 - klo:11:38
Varmaan tyhmä kysymys, mutta en haullakaan löytänyt:

Voiko otsikon mukaiseen koneeseen lisätä alle minimiviiman mennyttä jäähdytysnestettä itse? Millaisilla säännöillä, jos voi?

Kiitos etukäteen auttajille!
Otsikko: Vs: 1.8T
Kirjoitti: Quality - 02.08.13 - klo:12:28
Kyllä voi. Nyrkkisääntö - älä sekoita erivärisiä jäähdytinnesteitä keskenään - on syytä pitää mielessä. Perustietoa asiasta löytyy mm. tuolta: http://fi.wikipedia.org/wiki/J%C3%A4%C3%A4hdytinneste (http://fi.wikipedia.org/wiki/J%C3%A4%C3%A4hdytinneste) .

OT: Mielellämme näkisimme kuvia uudesta B7:stasi. Laitapa vaikka viikonloppuna tuonne Autotalli-osioon, niin pääsemme ihastelemaan ;).
Otsikko: Vs: 1.8T
Kirjoitti: Ade - 02.08.13 - klo:12:36
Kiitos vastauksesta! Lähinnä mietitytti tuo täyttäminen, kun käyttöohjeissa ainakin puhutaan vaihtamisesta. Eipä tuo paljoa ole alle "min-viivan" mutta taidampa silti lisäillä.

En halua heti mokata ensimmäisen Auton kanssa  :) edelliset kulkupelit kun on ollut 80-luvulta :D