Tuossa pari kuvaa Perjantaina saadusta Combista 18" Golus vanteilla ja sport alustalla
On se valkoinen vaan komea väri.
Hieno toi farkkumalli ja vanteet miellyttää omaa silmää erityisesti 8)
Upeat vanteet nuo Golukset kyllä, kertakaikkiaan. Pistä vielä sisätilojen kuvia ja kunnon sivuprofiilin kuva (näkee urheilualustan korkeutta) jos jaksat. Harmillisesti kovin pieniä nuo kuvat nyt.
Onko kyyti ollut kuinka kovaa ja rengasmelu kuinka hirvittävää tällä kombinaatiolla? Vai oletko ihan nauttinut ajosta? ;)
No niin, nyt alkaa tulla autotalliin muitakin Ocu III:sia. :)
Onnittelut uudesta combista,kyllä nuo vanteet vaativatkin sport-alustan.
Laitathan vielä lisää tietoja auton varusteista?
Lainaus käyttäjältä: psxgamer - 26.07.13 - klo:13:03
Harmillisesti kovin pieniä nuo kuvat nyt.
Kuvan linkkiä klikkaamalla saat kuvasuurennoksen.
Auto on 1.8 Elegance DSG:llä,Muita varusteita Wepasto,sähköpenkki
Ei ole meluisa ollenkaan ainakin kun vertaa omaan vanhaan ocu II.seen.Erittäin hyvä ajaa ja epäilenkin että tuo meluisuus on kaikkien omien korvien välissä jos vertaa esim 17" renkaaseen en usko melun kyllä nousevan yhtään.Jos jotain negatiivista etsin niin Stereot huonommat kuin vanhassa joten miettikää oikeasti sitä Canton settiä kun ja jos tilailette autoa.
Lainaus käyttäjältä: Erkka - 26.07.13 - klo:14:01
Kuvan linkkiä klikkaamalla saat kuvasuurennoksen.
Tottakai, mutta ei nuo 640*480 kuvat silti mitenkään isoja nykyajan mittapuulla ole. ;-)