Eli mulla auto ollut puun alla mistä on pirusti varissut keltasta pölyä auton päälle. Osaisko joku kertoa mistä löytyy raitisilmasuodatin uudessa ocu 3 mallissa ?. Ja toinen juttu,että onko jotain jippoja öljynvaihtoon,ilmeisesti öljynsuodatin on jossain piilossa takana kun ei ole näkösällä. Meinasin tehdä itse väliöljyn vaihdon Kone 1,4 103kw
Onko näistä mitään apua?
Lainaus käyttäjältä: T5GT - 28.06.13 - klo:18:26
Onko näistä mitään apua?
No joo,tattis. Öljynsuodatin ilmeisesti etupuolella,raitisilmasuodatin ei vielä selvinnyt mulle,mutta kysäsen huollosta,niin selvinnee. ::)
Lainaus käyttäjältä: japa - 01.07.13 - klo:22:44
No joo,tattis. Öljynsuodatin ilmeisesti etupuolella,raitisilmasuodatin ei vielä selvinnyt mulle,mutta kysäsen huollosta,niin selvinnee. ::)
Moi,
selvisikö jo missä se raittari on? Pitäisi itsellekin vaihtaa niin helpottaisi työtä jos vähän tietäisi mistä lähtee kaivamaan
nimim. eka ocu
Olisiko tuosta apua raitisilmasuodattimen kanssa?
http://catalog.mann-filter.com/media/einbauanleitung/HBiNO74v.pdf (http://catalog.mann-filter.com/media/einbauanleitung/HBiNO74v.pdf)
Lainaus käyttäjältä: MVI - 02.06.14 - klo:10:03
Olisiko tuosta apua raitisilmasuodattimen kanssa?
http://catalog.mann-filter.com/media/einbauanleitung/HBiNO74v.pdf (http://catalog.mann-filter.com/media/einbauanleitung/HBiNO74v.pdf)
Tämähän sen asian selvensi täysin, kiitos avusta.