VAGarena.fi

Tekniikka => Huoltaminen => Tee-Se-Itse => Aiheen aloitti: japa - 23.06.13 - klo:17:03

Otsikko: Raitisilmasuodatin uudessa ocussa ja öljynvaihto
Kirjoitti: japa - 23.06.13 - klo:17:03
Eli mulla auto ollut puun alla mistä on pirusti varissut keltasta pölyä auton päälle. Osaisko joku kertoa mistä löytyy raitisilmasuodatin uudessa ocu 3 mallissa ?. Ja toinen juttu,että onko jotain jippoja öljynvaihtoon,ilmeisesti öljynsuodatin on jossain piilossa takana kun ei ole näkösällä. Meinasin tehdä itse väliöljyn vaihdon Kone 1,4 103kw
Otsikko: Vs: Raitisilmasuodatin uudessa ocussa ja öljynvaihto
Kirjoitti: T5GT - 28.06.13 - klo:18:26
Onko näistä mitään apua?
Otsikko: Vs: Raitisilmasuodatin uudessa ocussa ja öljynvaihto
Kirjoitti: japa - 01.07.13 - klo:22:44
Lainaus käyttäjältä: T5GT - 28.06.13 - klo:18:26
Onko näistä mitään apua?
No joo,tattis. Öljynsuodatin ilmeisesti etupuolella,raitisilmasuodatin ei vielä selvinnyt mulle,mutta kysäsen huollosta,niin selvinnee. ::)
Otsikko: Vs: Raitisilmasuodatin uudessa ocussa ja öljynvaihto
Kirjoitti: CaneSetae - 02.06.14 - klo:09:34
Lainaus käyttäjältä: japa - 01.07.13 - klo:22:44
No joo,tattis. Öljynsuodatin ilmeisesti etupuolella,raitisilmasuodatin ei vielä selvinnyt mulle,mutta kysäsen huollosta,niin selvinnee. ::)

Moi,

selvisikö jo missä se raittari on? Pitäisi itsellekin vaihtaa niin helpottaisi työtä jos vähän tietäisi mistä lähtee kaivamaan

nimim. eka ocu
Otsikko: Vs: Raitisilmasuodatin uudessa ocussa ja öljynvaihto
Kirjoitti: MVI - 02.06.14 - klo:10:03
Olisiko tuosta apua raitisilmasuodattimen kanssa?

http://catalog.mann-filter.com/media/einbauanleitung/HBiNO74v.pdf (http://catalog.mann-filter.com/media/einbauanleitung/HBiNO74v.pdf)
Otsikko: Vs: Raitisilmasuodatin uudessa ocussa ja öljynvaihto
Kirjoitti: CaneSetae - 05.06.14 - klo:11:56
Lainaus käyttäjältä: MVI - 02.06.14 - klo:10:03
Olisiko tuosta apua raitisilmasuodattimen kanssa?

http://catalog.mann-filter.com/media/einbauanleitung/HBiNO74v.pdf (http://catalog.mann-filter.com/media/einbauanleitung/HBiNO74v.pdf)

Tämähän sen asian selvensi täysin, kiitos avusta.