VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Muut merkit => Aiheen aloitti: Tonto - 07.05.13 - klo:08:56

Otsikko: Honda Civic 2012
Kirjoitti: Tonto - 07.05.13 - klo:08:56
.
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: hosee - 07.05.13 - klo:09:08
Hieno! Tykkään kovasti tämän nykymallisen Civicin muotoilusta. Erityisesti valkoisena oikein komea. Ja nuo valkoiset vanteet sopivat kokonaisuuteen oikein mainiosti! Tuo berberin "hiilikuitu" on siis tullut tuon Sport Packin myötä? 

Ylivoimaisesti huolettomimmat kilometrit ovat itselleni kertyneet Hondan omistajana, joten toivotaan samaa sinullekin.
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: Tonto - 07.05.13 - klo:09:26
Lainaus käyttäjältä: hosee - 07.05.13 - klo:09:08
Hieno! Tykkään kovasti tämän nykymallisen Civicin muotoilusta. Erityisesti valkoisena oikein komea. Ja nuo valkoiset vanteet sopivat kokonaisuuteen oikein mainiosti! Tuo berberin "hiilikuitu" on siis tullut tuon Sport Packin myötä? 

Ylivoimaisesti huolettomimmat kilometrit ovat itselleni kertyneet Hondan omistajana, joten toivotaan samaa sinullekin.

Kiitos!

Itsekkin tykästyin kesämoodiin kovasti, kun sain nuo valkoiset rinkulat alle. Joo "hiilikuitua" tuli berberiin, etupuskuriin ja sivuhelmoihin. Tehdastilauksena jos olisin ottanut näille olisi ollut hintaa 1990e, kallista sanon minä.
Paluu VAGiin ei ole tulevaisuudessa mahdotonta, nyt haettiin huoletonta perhekilkutinta.
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: VAG! - 07.05.13 - klo:09:32
Lainaus käyttäjältä: hosee - 07.05.13 - klo:09:08
Ylivoimaisesti huolettomimmat kilometrit ovat itselleni kertyneet Hondan omistajana, joten toivotaan samaa sinullekin.

Sama täällä. Me lykittiin 120 tonnia ja vajaat kahdeksan vuotta Civic 5D:llä ilman mitään ongelmia. Sääli, että Hondalla ei ole tällä hetkellä mitään omaan makuun sopivaa kulkinetta tarjolla. Tai siis lähinnä sopivaa automaattivaihteistoa.

On muuten nykycivic aika paljon linjakkaampi kuin edeltäjänsä, varsinkin tässä 5-ovisessa on mieletön ero.
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: Ocu_P - 07.05.13 - klo:09:48
Civic olisi kyllä ehdottomasti mielenkiintoisin japanilaisista / korealaisista vaihtoehdoista. Tämä yksilö vaikuttaa erityisen hienolta. :)

Eikä taida mikään kilpailija tarjota kompakteissa mitoissa vastaavaa tavaratilaa. Tuo ohjaamokin on ihan hieno, mutta rohkenisinko itse kokeilla noin erilaista toiminnallisuutta ja ergonomia...  ::) Muuten voisin tulevaa Civic farkkua harkitakin, sillä uutuusdiiselillä.

Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: Tonto - 07.05.13 - klo:10:57
Lainaus käyttäjältä: Ocu_P - 07.05.13 - klo:09:48
Civic olisi kyllä ehdottomasti mielenkiintoisin japanilaisista / korealaisista vaihtoehdoista. Tämä yksilö vaikuttaa erityisen hienolta. :)

Eikä taida mikään kilpailija tarjota kompakteissa mitoissa vastaavaa tavaratilaa. Tuo ohjaamokin on ihan hieno, mutta rohkenisinko itse kokeilla noin erilaista toiminnallisuutta ja ergonomia...  ::) Muuten voisin tulevaa Civic farkkua harkitakin, sillä uutuusdiiselillä.

Eipä taida tosiaan olla vastaavaa tavaratilaa kilpureilla, on kyllä mukavasti tilaa ja takapenkkien nostomekanismi on erinomainen  :) Itse odottelen myös tuota uutuusfarkkua+diesel yhdistelmää. Honda voisi alkaa tekemään nykyaikaisempia automaatteja niin voisi nekin kiinnostaa..
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: frozzu - 07.05.13 - klo:10:59
Lainaus käyttäjältä: Tonto - 07.05.13 - klo:10:57
Honda voisi alkaa tekemään nykyaikaisempia automaatteja niin voisi nekin kiinnostaa..

Eikös sieltä pitäisi tullakin kaksoiskytkinautomaatti? En tosin aikataulusta tiedä, mutta sellaista ne kai on suunnittelemassa.
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: Tonto - 07.05.13 - klo:11:01
^Huhua on ollut, aikataulusta ei mulla ole tietoa.
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: hosee - 07.05.13 - klo:12:44
Kovasti ristiriitaista ja vailinaista tietoa ainakin Google asiasta tarjoaa. Jotain on ilmeisesti tulossa tarjolle jo tämän vuoden puolella, mutta ensimmäisessä vaiheessa ilmeisesti hybridi-teknologiaan yhdistettynä.

http://paultan.org/2012/11/14/honda-unveils-new-sport-hybrid-intelligent-dual-clutch-drive-system-with-seven-speed-dct/ (http://paultan.org/2012/11/14/honda-unveils-new-sport-hybrid-intelligent-dual-clutch-drive-system-with-seven-speed-dct/)

Samasta peruskonstruktiosta on myöhemmin tulossa jotain pienempiin ja perinteisempiin konstruktioihin soveltuvaa, missä vaiheessa tuo löytänee tiensä myös civiciin.

Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: RoccoScientist - 07.05.13 - klo:12:49
Minusta tämä uusi malli ei ole muotoilultaan yhtä onnistunut kuin vanha, mutta tämä auto on kyllä varmaan parhaimman näköinen yksilö mitä tästä mallista on tullut vastaan. Vihreä peukku! Mikäs tuon vaparin vääntölukema on ja millä kierrosluvuilla vääntö + huipputeho saavutetaan?
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: Tonto - 07.05.13 - klo:13:22
Lainaus käyttäjältä: RoccoScientist - 07.05.13 - klo:12:49
Mikäs tuon vaparin vääntölukema on ja millä kierrosluvuilla vääntö + huipputeho saavutetaan?

174NM/4300
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: RoccoScientist - 07.05.13 - klo:14:12
Kiitokset. Maksimiarvot ovat tosiaan melkein samat kuin omassa 1,6 GDI:ssä (140 hv, 167 Nm) ja huipputeho tulee itse asiassa ilmeisesti vähän korkeammalla kierrosluvulla, mutta tuo maksimiväännön piikki on 550 rpm alempana ja veikkaan, että sitä alempana on vuorostaan selvästi enemmän vääntöä käytössä kuin tässä Hyundain tekeleessä. Ei siis ihan samalla tavalla kierroskone kuin i-VTEC -koneiden maine antaisi odottaa, mutta varmasti hauska kierrätettävä silti.
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: Tonto - 07.05.13 - klo:14:27
Lainaus käyttäjältä: RoccoScientist - 07.05.13 - klo:14:12
Kiitokset. Maksimiarvot ovat tosiaan melkein samat kuin omassa 1,6 GDI:ssä (140 hv, 167 Nm) ja huipputeho tulee itse asiassa ilmeisesti vähän korkeammalla kierrosluvulla, mutta tuo maksimiväännön piikki on 550 rpm alempana ja veikkaan, että sitä alempana on vuorostaan selvästi enemmän vääntöä käytössä kuin tässä Hyundain tekeleessä. Ei siis ihan samalla tavalla kierroskone kuin i-VTEC -koneiden maine antaisi odottaa, mutta varmasti hauska kierrätettävä silti.

Jos Hondalla haluaa rivakammin edetä, pitää kierroksia antaa kunnolla koneeseen. Kulutus ollut itsellä siinä 7.5-7.6. Valmistaja lupailee 6.1 kulutuksia ja kevyellä kaasujalalla päästään helposti alle 7 pintaan.
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: RoccoScientist - 07.05.13 - klo:14:30
Lainaus käyttäjältä: Tonto - 07.05.13 - klo:14:27
Jos Hondalla haluaa rivakammin edetä, pitää kierroksia antaa kunnolla koneeseen.

Toki, ja siitähän Hondan koneet nauttivatkin. Yritin vain sanoa, että alavääntöä tuossa on kuitenkin varmasti enemmän kuin mitä ennakkoluulot antaisivat odottaa.

LainaaKulutus ollut itsellä siinä 7.5-7.6. Valmistaja lupailee 6.1 kulutuksia ja kevyellä kaasujalalla päästään helposti alle 7 pintaan.

Tässä se alaväännön määrä näkyy varmaan jossain määrin, kulutuslukemat kun ovat melko selvästi alhaisempia kuin omani. Tietysti vaihteisto, rengastus, omamassa ym. vaikuttavat myös.
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: Antero - 07.05.13 - klo:14:50
Teknarissa ol taannoin vertailussa Civic ja i30 juuri noilla moottoreilla. En kyllä muista kumpi tuomittiin paremmaksi.

Siisti Civic jokatapauksessa. Kyllä Honda herättää kenties eniten luottamusta kestävyyden suhteen näistä nykymerkeistä.
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: Tonto - 07.05.13 - klo:15:02
Lainaus käyttäjältä: Antero - 07.05.13 - klo:14:50
Teknarissa ol taannoin vertailussa Civic ja i30 juuri noilla moottoreilla. En kyllä muista kumpi tuomittiin paremmaksi.

Siisti Civic jokatapauksessa. Kyllä Honda herättää kenties luottamusta kestävyyden suhteen näistä nykymerkeistä.

Muistan tämän vertailun jotenkin.. Mielestäni selvää voittajaa ei saatu selville. Honda mainittiin ripeämmäksi peliksi ja taas i30 oli mukavampi ajossa.
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: Tonto - 07.05.13 - klo:15:05
Lainaus käyttäjältä: RoccoScientist - 07.05.13 - klo:14:30
Toki, ja siitähän Hondan koneet nauttivatkin. Yritin vain sanoa, että alavääntöä tuossa on kuitenkin varmasti enemmän kuin mitä ennakkoluulot antaisivat odottaa.

Tässä se alaväännön määrä näkyy varmaan jossain määrin, kulutuslukemat kun ovat melko selvästi alhaisempia kuin omani. Tietysti vaihteisto, rengastus, omamassa ym. vaikuttavat myös.

Yllättävän sitkeä peli vapariksi tämä on. Toki kolme turboautoa ollut aikaisemmin alla, joten välillä unohtuu se tosiasia, että jos ohittaa haluaa on pienempää vaihdetta laitettava sisään.  ;D

Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: Ishvan - 07.05.13 - klo:19:40
Siisti sivikki. Itse tykkään paljon Civicin näöstä ulkoa, että sisältä. Todella makean näköinen vaunu kaikkineen. Ulkonäköä on viety kivasti eteenpäin, mutta samanlaista VAU! efektiä tämä ei enään tuottanut, kuin edellinen korimalli, joka oli todellinen irtiotto EP3-korin arkisuudesta. Kyllähän Hondan moottori-osaaminen ominaisuuksiltaan on jotain mistä moni muu merkki voi vain unelmoida.  Iso harmi on se, että unohtivat Type-R:n mallistosta...tosin sekin on tulossa onneksi parin vuoden päästä markkinoille  :).

Itse omistin 2010-mallisen FN2-korisen Type-R CW:n, joka on ollut yksi makeimmista autoista, mikä minulla on ollut.
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: skriko - 07.05.13 - klo:19:50
Hieno Honda. Ollut varteenotettava vaihtoehto meillekin kakkosautoksi. 8,5 vuotta kuudella eri Hondalla ajaneena tiedän, että tyytyväinen varmaan voi olla tuohon Civiciin .
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: Markku J - 07.05.13 - klo:19:58
Hieno Honda ! Minäkin luotan Hondan laatuun japanilaisista autoista eniten. Itsellä kokemusta Accordista ja Civic Type R:stä omistajana. Tänään olin kaverin mukavasti varustellun CR-V:n kyydissä, ja mukavalta siinäkin tuntuu kabiinin laatu ja tunnelma. Hyvin näyttää kovaa käyttöäkin kestäneen. Joten varmaankin Civicille voi povata huolettomia kilometrejä ja hyvää jälleenmyyntiarvoa.
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: Tonto - 07.05.13 - klo:22:23
Lainaus käyttäjältä: Ishvan - 07.05.13 - klo:19:40
Siisti sivikki. Itse tykkään paljon Civicin näöstä ulkoa, että sisältä. Todella makean näköinen vaunu kaikkineen. Ulkonäköä on viety kivasti eteenpäin, mutta samanlaista VAU! efektiä tämä ei enään tuottanut, kuin edellinen korimalli, joka oli todellinen irtiotto EP3-korin arkisuudesta. Kyllähän Hondan moottori-osaaminen ominaisuuksiltaan on jotain mistä moni muu merkki voi vain unelmoida.  Iso harmi on se, että unohtivat Type-R:n mallistosta...tosin sekin on tulossa onneksi parin vuoden päästä markkinoille  :).

Itse omistin 2010-mallisen FN2-korisen Type-R CW:n, joka on ollut yksi makeimmista autoista, mikä minulla on ollut.

Kiitokset kaikille kehuista  :) eipä ole ollut mitään huolia/murheita auton kanssa, kovaa ajoa ja yksi määräaikaishuolto joka sekin hyvin edullinen hinnaltaan.
Aikaisemmin omistin 07- mallisen "ufosivikin" jossa ei ollut pienintäkään vikaa.


Eikös juuri viimeisin TypeR törmännyt päästörajoihin? Toivottavasti tuleva uusi ärrä on 5-ovinen niin menee harkintaan tulevaisuudessa jollei hinta karkaa olemattomiin  :P
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: clima - 09.05.13 - klo:08:03
Tämä hieno Civic tuli tosiaan eilen bongattua livenä, tosin vain vastaantullessa mutta heti jäin tuijottamaan.  ;D
Tyylitajulla OEM+ modattu, erottuu harmaasta massasta erittäin positiivisesti edukseen!

Tuon edeltäjäversiolla on tullut itsekin kurvailtua, vaimon auto josta hänkin piti paljon. Mieleen jäi ohjauksen nopeus, kivat ajo-ominaisuudet, hyvät tilat ja luotettavuus. Miinuspuolena  jousitusmukavuuden vajavuus.

Miten vertailisit nykyisen mallin ominaisuuksia edelliseen?
Entä onko ajotietokone niin vajavainen (mm. käytettävyys) kuin lähes joka testissä on valiteltu?
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: HoXXma - 09.05.13 - klo:10:29
Oma Civic (facelift malli) menee juuri vaihtoon uuden OOOO tieltä ja minullakin pelkästään positiivisia kokemuksia Civicistä.  Viat autossa on ollut kortilla ja käytännössä ainoat korjausta vaativat toimenpiteet on ollut polttimoiden uusimiset. Honda voisi olla antamatta mitään takuuta autoillensa, sillä ne eivät tunnu sitä tarvitsevan. Hondan 2-vuoden huotosoppari maksoi v.2009 vain 14 euroa kuussa (sisältäen myös pyyhkimien sulat), joten huollattaminenkin oli lähes ilmaista.

UUden Civicin muotoilu ulkoa on parempi kuin edellisen mallin. Sisältä mennään suunnilleen tasan, mutta miksi vaihtaa ratti niin tökerön malliseksi. Eikös jossain lehdessä vertailtu eri automallien ratteja ja edellisen sukupolven Civicin ratti oli testaajien mielestä koko joukon paras. Onneksi eivät kuitenkaan poistaneet Magic Seats takaistimia jotka mielestäni pitäisi määrätä pakollisiksi kaikkiin automalleihin ;)

Täytyy toivoa että VAG pääsisi joskus edes lähelle Hondan luetettavuutta - tosin enpä oikein jaksa uskoa. Onkohan joku saanut Hondan koneen hajoamaan alle 100Tkm?

Onneksi olkoon erinomaisesta valinnasta. Jälleenmyyntiarvokin tulee olemaan ihan kohillaan!
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: Tonto - 09.05.13 - klo:10:48
Lainaus käyttäjältä: clima - 09.05.13 - klo:08:03
Tämä hieno Civic tuli tosiaan eilen bongattua livenä, tosin vain vastaantullessa mutta heti jäin tuijottamaan.  ;D
Tyylitajulla OEM+ modattu, erottuu harmaasta massasta erittäin positiivisesti edukseen!

Tuon edeltäjäversiolla on tullut itsekin kurvailtua, vaimon auto josta hänkin piti paljon. Mieleen jäi ohjauksen nopeus, kivat ajo-ominaisuudet, hyvät tilat ja luotettavuus. Miinuspuolena  jousitusmukavuuden vajavuus.

Miten vertailisit nykyisen mallin ominaisuuksia edelliseen?
Entä onko ajotietokone niin vajavainen (mm. käytettävyys) kuin lähes joka testissä on valiteltu?

Näin siis oikein, todella makean näköinen bemmi sinulla, kelpaa katto auki mennä.  8)

Tässä uudessa mallissa on mielestäni samat hyvät ominaisuudet tallella mitä vanhassakin, tosin jousitusmukavuus on paljon parempaa kuin edeltäjässä. Tiettyä pintakovuutta ei enää esiinny.
Nyt en muista kuinka paljon tämä uudempi malli painaa, mutta kulutus on tässä korkeampaa ollut minulla kuin vanhemmassa mallissa. Vanhassa kulutus pyöri 6,9-7,2 ja nyt kesänopeuksilla ollut 7,4-7,6. Tosin eipä erot nyt niin huikeita ole  :)
Jos jotain negatiivista haetaan on se juurikin tuo ajotietokone, suoraan sanottuna se on aivan kamala. Et esim. pysty ajon aikana katsomaan keskikulutusta ja rangea. Sinun on pysähdyttävä ja valittava asetuksista kumpaa haluat katsella.  >:( Kuten HoXXma kirjoitti, ratti on mennyt huonompaan suuntaan.
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: skriko - 09.05.13 - klo:15:56
Eilen tullessani kotiin näin kaukana edellä hienon punaisen auton. Perä oli tosi hieno je mietin mikähän tuo on. Ei muuta kuin perään. Ajoin jo niin kovaa, kortti siinä olis pian lähtenyt, että saavuttaisin auton ennen kotibulevardille kääntymistä.
Kas Honda Civichän se oli. Puolison työkaveri vaihtaa vuoden sisällä autoa ja ostaa heti meidän auton jos olemme valmiita myymään. Puoliso tokaisi eilen, että kerranhan täällä eletään, lähdetään hakemaan minulle se uusi Honda CRZ. Pistin vähän vastaan ja juttu jäi siihen. Kuitenkin tuo Civic olisi järkevämpi ostos, vaikka CRZ:sta sais sen 28% alennusta ja Civicistä vain 10. Punainen olisi unelmaväri, mutta on mahdoton meille, koska auto makaa joskus päiviäkin mökillä suorassa auringonpaisteessa ja siitä ei punainen pidä. Toinen olisi se vihreä.
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: Rooivalk - 09.05.13 - klo:18:29
Lainaus käyttäjältä: HoXXma - 09.05.13 - klo:10:29
Oma Civic (facelift malli) menee juuri vaihtoon uuden OOOO tieltä ja minullakin pelkästään positiivisia kokemuksia Civicistä.  Viat autossa on ollut kortilla ja käytännössä ainoat korjausta vaativat toimenpiteet on ollut polttimoiden uusimiset. Honda voisi olla antamatta mitään takuuta autoillensa, sillä ne eivät tunnu sitä tarvitsevan. Hondan 2-vuoden huotosoppari maksoi v.2009 vain 14 euroa kuussa (sisältäen myös pyyhkimien sulat), joten huollattaminenkin oli lähes ilmaista.

UUden Civicin muotoilu ulkoa on parempi kuin edellisen mallin. Sisältä mennään suunnilleen tasan, mutta miksi vaihtaa ratti niin tökerön malliseksi. Eikös jossain lehdessä vertailtu eri automallien ratteja ja edellisen sukupolven Civicin ratti oli testaajien mielestä koko joukon paras. Onneksi eivät kuitenkaan poistaneet Magic Seats takaistimia jotka mielestäni pitäisi määrätä pakollisiksi kaikkiin automalleihin ;)

Täytyy toivoa että VAG pääsisi joskus edes lähelle Hondan luetettavuutta - tosin enpä oikein jaksa uskoa. Onkohan joku saanut Hondan koneen hajoamaan alle 100Tkm?

Onneksi olkoon erinomaisesta valinnasta. Jälleenmyyntiarvokin tulee olemaan ihan kohillaan!

Samaa mieltä ratista ja Magic Seats takapenkistä. Itselläni tosin Jazz, mutta siinä on nuo molemmat ja ratti on sitä vanhempaa sorttia. Olikohan Autobild, missä noita vertailtiin ja tuo Hondan ratti sen voitti, en kyllä ihmettele yhtään.

Civic ruvennut pikku hiljaa kuumottamaan, vielä kun tulisi se päivä että liimaisivat tuon 1.8 bensakoneen jatkoksi CVT-vaihteiston, niin olisin rykimässä autoliikkeen ovenkahvaa. Farkku kiinnostaa toki myös. Positiivinen ylläri lisävarusteita selaillessa oli myös se, että etupuskurin voi vaihtaa semmoiseen, missä tuo keskellä oleva "viimasuojan" näköinen harmaa lätkä on korinvärinen.
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: Tonto - 09.05.13 - klo:18:48
Lainaus käyttäjältä: Rooivalk - 09.05.13 - klo:18:29
Positiivinen ylläri lisävarusteita selaillessa oli myös se, että etupuskurin voi vaihtaa semmoiseen, missä tuo keskellä oleva "viimasuojan" näköinen harmaa lätkä on korinvärinen.

Meinaatko tuota Aero Packia? Alkoi meinaan kiinnostamaan tämä, haluaisin korinvärisen maskin autooni(tai täysin mustan)
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: Rooivalk - 09.05.13 - klo:21:19
Lainaus käyttäjältä: Tonto - 09.05.13 - klo:18:48
Meinaatko tuota Aero Packia? Alkoi meinaan kiinnostamaan tämä, haluaisin korinvärisen maskin autooni(tai täysin mustan)

Näyttäisi saavan ihan erikseenkin, mutta Aero-paketin mukana tulee tuommoinen myös. Siinä on kai joku takahelma vielä lisäksi.

Tuolta valkkailee autojen lisävarusteet-->oikean auton--> koneen ja lisävarusteen tyypiksi ulkoasu. Jos ei valkkaa mitään, vaan painaa vain valmis, niin näkyy sitten kaikki kerralla.
http://www.honda-access.com/fi/fi/intro.jsp (http://www.honda-access.com/fi/fi/intro.jsp)


(http://www.honda-access.com/jsp/accimages/268/14025/937-4563.jpg)

Tuolta taas löytyy se Aero-paketti. Vasemmasta alakulmasta painaa reveal-->oikea yläkulman pikkukuvan takaa tulee etupuskurin ja takahelman kuvat näkyviin, vanteet on kai lisävaruste.
http://civic.honda.fi/accessories/ (http://civic.honda.fi/accessories/)

Vähän sekavia sivustoja, mutta pääasia lienee se, että rahalla saa lisää muovia.  :)

edit: jahans, tälle Aerolle ei ollutkaan sitten käyttöä, jätetään silti tähän.  :)
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: Tonto - 09.05.13 - klo:21:25
Lainaus käyttäjältä: Rooivalk - 09.05.13 - klo:21:19
Näyttäisi saavan ihan erikseenkin, mutta Aero-paketin mukana tulee tuommoinen myös. Siinä on kai joku takahelma vielä lisäksi.

Tuolta valkkailee autojen lisävarusteet-->oikean auton--> koneen ja lisävarusteen tyypiksi ulkoasu. Jos ei valkkaa mitään, vaan painaa vain valmis, niin näkyy sitten kaikki kerralla.
http://www.honda-access.com/fi/fi/intro.jsp (http://www.honda-access.com/fi/fi/intro.jsp)


(http://www.honda-access.com/jsp/accimages/268/14025/937-4563.jpg)

Joo toi koko Aeropack ei tule minulle kysymykseen koska löytyy jo Sportpack, missä on sama takapuskuri.
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: nikob - 11.05.13 - klo:09:38
Sport paketti ja valkoiset vanteet tekee tästä näyttävän näköisen ja eroaa varmasti massasta.  :)
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: Tonto - 11.05.13 - klo:10:44
Lainaus käyttäjältä: nikob - 11.05.13 - klo:09:38
Sport paketti ja valkoiset vanteet tekee tästä näyttävän näköisen ja eroaa varmasti massasta.  :)

Kiitoksia, jotain pientä haluaisin tehdä mutta mitä..  ::)
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: Tonto - 20.05.13 - klo:20:42
Auto käväisi tänään Raision Magneetissa ns. välihuollossa öljyjen vaihdossa. Lisäksi jarruja herkistettiin jotka vinkuivat ajoittain. Vaihdekepin nuppi oli mennyt pirun löysäksi joka myös korjattiin takuuseen.
Autoa noutaessani kerrottiin että pitää uusi aika tilata iskarin suojakumin vaihtoon joka oli päässyt hieman murtumaan.

Huomautin ennen huoltoa peräkontin väristä joka poikkeaa auton muusta väristä. Oli mukava huomata että asiani otettiin tosissaan ja laitettiin kuvat maahantuojalle, perästä kuuluu.. Huoletonta menoa on muuten Hondalla ollut ei pienintäkää seikkaa joka pistäisi ärsyttämään/takuukorjauksissa saisi koko ajan ravata.
Plussat muutenkin Magneetin huoltoväelle, oikein ystävällistä ja hyvää palvelua.

Puolituttu automyyjä oli paikalla ja menin juttelemaan diesel Civicistä, kuulemma kauppa ei kulje läheskään niin hyvin kuin 1.8 bensan kanssa.
Kävin puolen tunnin lenkin heittämässä uutuus dieselillä ja pitää ihmetellä suuresti miksi kauppa ei autolla käy, tykkäsin todella paljon tuosta voimanlähteestä. Dieselin äänet eivät tulleet häiritsevästi kabiiniin ja vääntöä/menohaluja oli riittämiin. Olisipa tuo pata tullut hieman aikaisemmin myyntiin..  8) noh eipä siinä tykkään silti omasta bensa vaparistanikin.
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: Kapa - 20.05.13 - klo:21:19
Onhan tuossa vikoja mielestäni piisannut? Huoletonta meno on kun huollossa tarvitsee pelkän öljynvaihdon ja vakio suodatinhilpedöörit. Mutta kukapa se haluaisi omaa valintaansa huonoksi sanoa?
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: Tonto - 20.05.13 - klo:21:30
Jos autoon vaihtaa öljyt, ei mielestäni siinä silloin vikaa ole... Vaihdatko itse koskaan öljyjä?
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: TeBsu - 20.05.13 - klo:21:42
Eikös takuun alaisiin autoihin pidäkkin liikkeessä teetättää öljynvaihto? On muuten komia honda :)
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: Tonto - 20.05.13 - klo:21:45
Lainaus käyttäjältä: TeBsu - 20.05.13 - klo:21:42
Eikös takuun alaisiin autoihin pidäkkin liikkeessä teetättää öljynvaihto? On muuten komia honda :)

Kiitokset  :) ja öljyt vaihdoin sen takia, kun ajotietokone sitä alkoi pyytämään. Vehon suosiollisella avustuksella koska oli aikaisemmassa huollossa koodannut huoltovälin väärin.
Otsikko: Vs: Honda Civic 2012
Kirjoitti: Tonto - 30.06.13 - klo:13:46
.