VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Golf / Jetta V (03–08) => Aiheen aloitti: dubtronic - 27.04.13 - klo:12:16

Otsikko: Jetta MK 5 US
Kirjoitti: dubtronic - 27.04.13 - klo:12:16
Haaveena on ollut jo jonkin aikaa ostaa tuommoinen USA versio Jetta MK5. Onko kenelläkään kokemusta noista USA mallien 2.5 R5 moottoreista? Ymmärtääkseni taloudellisuus ei mitään huippuluokkaa noissa taida olla, mutta kai eksoottisuudella on hintansa :)