VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Touran (03-15) => Aiheen aloitti: turaan - 23.04.13 - klo:07:59

Otsikko: Käynnistys lämpöisenä
Kirjoitti: turaan - 23.04.13 - klo:07:59
Jep eli missäköhän vika voisi piileskellä kun lämpöisenä sammuttaa ja starttaa vaikka 1 minuutin kuluttua, niin saa sahata tovin ennenkuin saa auton käymään. Kylmänä käynnistyy hienosti > auto 1.9tdi touran vm.2004.
Otsikko: Vs: Käynnistys lämpöisenä
Kirjoitti: skodamig - 23.04.13 - klo:08:18
Moottorinohjauksen lämpötila anturi..
Otsikko: Vs: Käynnistys lämpöisenä
Kirjoitti: Guest-345857 - 23.04.13 - klo:10:04
Jakopään/nokan ajoitus. Itsellä vastaavaan pirssiin ja vastaavan ongelman kanssa auttoi kun sääti nokkaa hieman, starttasi tuon jälkeen kuumanakin kuin sen kuuluisan palmun alta.
Otsikko: Vs: Käynnistys lämpöisenä
Kirjoitti: karik - 26.04.13 - klo:21:38
Ja ettei ratkaisu olisi liian helppo, lisätään vielä yksi arvaus...Itselle juurikin samanlaiseen Turreen
ja samanlaiseen vaivaan auttoi startin vaihto. Vanhalla startilla ei lämpimänä kierrokset riitä. Uusi
startti pyörittää huomattavasti rivakammin ja Tdi hörähtää heti käyntiin! Vaiva on siitä metka, että
kylmänä starttaa hienosti, mutta lämmintä moottoria saa sahata jonkin aikaa. Netti on täynnä ko.
"Hot start problem" asiaa...
Otsikko: Vs: Käynnistys lämpöisenä
Kirjoitti: tarzi - 28.04.13 - klo:18:00
Juu startti aika yleinen tuon vian aiheuttaja.