Hei
Olen hankkimassa otsikossa mainitun auton.
Vm 2005 ja ajettu 52 tkm (en tiedä onko aidot km)
Minkälainen menopeli on? Kestääkö ja mikä on auton heikoin lenkki?
Minkälaisia käyttökokemuksia löytyy?
www.audiclub.fi (http://www.audiclub.fi) siellä on kaikki odottamassa, menet vain lukemaan.
Esim www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=107811 (http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=107811)
Hienoa autoa olet hankkimassa, tuommoinen itselläkin kävi mielessä aikonaan.
Mukavan vähän kilometrejä jos pitävät paikkansa.
Serkulla ajossa tuollainen. Mahtava auto.
Olen aikoinaan paljon ajanut useilla S4 B6:lla ja itse pidin sitä automaattina vähän laiskan oloisena varsinkin manuaaliversioon verrattuna.
B6 S4 4.2 koneesta lähtee todella upeat V8 soundit!
Lainaus käyttäjältä: rob-s - 23.03.13 - klo:23:06
B8 S4 4.2 koneesta lähtee todella upeat V8 soundit!
Nyt taisi tulla joko ajatus- tai kirjoitusvirhe, tarkoitit varmaankin tämän topiikin mukaista B6 S4 4,2 konetta? ;)
LainaaNyt taisi tulla joko ajatus- tai kirjoitusvirhe, tarkoitit varmaankin tämän topiikin mukaista B6 S4 4,2 konetta
Nimenomaan!
Ikäluokassa upea auto. Koneessa voimaa koko kierrosalueella, erittäin toimiva neliveto ja imho upea ja ajaton auton muotoilu. Tiptronic ei ehkä maailman kestävin ja sporttisin vaihtoehto. Kaverilla tuollainen manuaalina ja suuresti omistushaluja herättävä kapistus.