Tuli vaihdettua tuollainen 2003 mallin octavia 2,0 litran bensakoneella oleva laite. Edellinen omistaja antoi vihjeen jotta tulppien vaihto olis kohtapuoleen edessä, ne tarttuivat jo merkkiliikkeestä mukaan kovaan 85 e hintaan. Päivällä raotin moottorin suojamuovia, voi ristus kun on osattu rakentaa tulppien päälle vaikka mitä tavaraa. AZJ on koneen tyyppi. Saapiko millään järkevällä tavalla vaihdettua ilman että purkaa päältä kaikki turhakkeet pois? On tässä samalla opettelua taas bensa-autoon, kymmenen vuotta riisselillä tuli välillä ajeltua.
http://www.variantclub.fi/phpbb/viewtopic.php?t=9530 (http://www.variantclub.fi/phpbb/viewtopic.php?t=9530)