Hei!
Volkkari vaihtui vm 2011 1.6 Tdi Sportbackiin.
Muuten pidän autosta, mutta kuljettajan penkki ei oikein tunnu hyvältä. Ei ole ristiselänsäätöä, ja istuinosa on liian lyhyt
reisilleni.
Totuin Volkkarissa Recaron penkkeihin erittäin hyvällä ristiselänsäädöllä.
Mikä avuksi? Tietäisikö joku neuvoa kävisikö esim. Mk 5 Gti Golfin penkki Audiin? Sama alusta taitaa olla autoissa ainakin.
Onko missään Audi A3 -penkissä ristiselänsäätöä / sporttipenkkiä? Airbagit pitää olla.
Vinkit tervetulleita! Kiitos.
Mikko, Jkl