VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Audi => A3 8P (03–) => Aiheen aloitti: lortti - 08.02.13 - klo:14:52

Otsikko: S3 -09 2.0 TFSI S-Tronic - mikä vaihteisto?
Kirjoitti: lortti - 08.02.13 - klo:14:52
Osaattekos sanoa onko tuossa 265 heppaisessa S3:ssa sama vika-altis DSG vaihteisto kuin VW:ssä? Märillä/kuivilla kytkimillä mitä niitä nyt on....

Isommissa Audeissa (moottori pitkittäin) on eri toteutus sen tiedän mutta A3/S3 tilanne on itselle epäselvä.

Otsikko: Vs: S3 -09 2.0 TFSI S-Tronic - mikä vaihteisto?
Kirjoitti: Pekka T - 08.02.13 - klo:17:15

Märillä kytkinlevyillä varustettu 6-vaihteinen laatikko.