VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Skoda => Octavia => Aiheen aloitti: ttimonen - 10.01.13 - klo:15:51

Otsikko: Kojetaulun alamuovien irroitus.
Kirjoitti: ttimonen - 10.01.13 - klo:15:51
Pitäisi saada automankalta vedettyä mikrofonin piuha ratin juureen ja koitin irroitella ratin alapuolella olevia muovisuojia mutta turhaan  :-[
Pitääkö tässä ottaa ensin ratti irti ja aloittaa purkaminen sitä kautta vai onnistuisiko jotenkin helpommin ?
Entä miten saisin apukuskin puolen suojamuovin irti, siis sen mikä on keskikonsolia vasten ?
Otsikko: Vs: Kojetaulun alamuovien irroitus.
Kirjoitti: ttimonen - 13.01.13 - klo:03:00
Kokeilin sitten purkaa sivumuovit aloittaen takatuhkiksesta mutta eipä oikein onnistanut  :-[

Korjausoppaan mukaaan etenin ja homma tökkäsi siihen etten saanut etukonsolia irti vaikka irroitin kaikki ruuvit mitä näkyi.
Korjausoppaaassa neuvottiiin että senkun nostat ja vedät muttta ei se onnistunutkaan  :o