Pitäisi saada automankalta vedettyä mikrofonin piuha ratin juureen ja koitin irroitella ratin alapuolella olevia muovisuojia mutta turhaan :-[
Pitääkö tässä ottaa ensin ratti irti ja aloittaa purkaminen sitä kautta vai onnistuisiko jotenkin helpommin ?
Entä miten saisin apukuskin puolen suojamuovin irti, siis sen mikä on keskikonsolia vasten ?
Kokeilin sitten purkaa sivumuovit aloittaen takatuhkiksesta mutta eipä oikein onnistanut :-[
Korjausoppaan mukaaan etenin ja homma tökkäsi siihen etten saanut etukonsolia irti vaikka irroitin kaikki ruuvit mitä näkyi.
Korjausoppaaassa neuvottiiin että senkun nostat ja vedät muttta ei se onnistunutkaan :o