VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Volkswagen => Aiheen aloitti: Airomies - 13.02.10 - klo:15:00

Otsikko: Golf variant VI 1.4TSI DSG
Kirjoitti: Airomies - 13.02.10 - klo:15:00
Golf variant VI 1.4TSI 90KW DSG highline
Varustepaketit 1,2 ja 3
RNS310
Panoraamakattoluukku

[ylläpito on poistanut liitteen]
Otsikko: Vs: Golf variant VI 1.4TSI DSG
Kirjoitti: JTjones - 13.02.10 - klo:16:36
On se kyllä nätti! Vihreetä peukkua tulee täältä... :D

Mitens tuo panoraama on äänehdellyt pakkasilla?
Otsikko: Vs: Golf variant VI 1.4TSI DSG
Kirjoitti: RTWteam - 13.02.10 - klo:16:38
Valkoinen näyttää mielestäni aina hyvältä, siis aina kun se on noin puhdas.  ;)
Otsikko: Vs: Golf variant VI 1.4TSI DSG
Kirjoitti: Airomies - 13.02.10 - klo:17:08
Eipä oo kyllä panoraamakatosta mitään ääniä kuulunut. Auto on yöt kylmässä parkkihallissa ja päivät joko kylmässä tai lämpimässä parkkihallissa, joten se voi vähentää tuollaisia ongelmia.
Otsikko: Vs: Golf variant VI 1.4TSI DSG
Kirjoitti: Erkka - 13.02.10 - klo:17:38
Ziiizus, kun on hyvän näköinen yhdistelmä. Valkoinen Golf panoraamakatolla ja upeilla vanteilla. Onnea uuden kulkineen johdosta, Airomies.
Otsikko: Vs: Golf variant VI 1.4TSI DSG
Kirjoitti: Jukki - 13.02.10 - klo:17:59
Komea paketti on!

Kuinkas monta viikkoa meni tilauksesta toimitukseen noilla varusteilla?
Otsikko: Vs: Golf variant VI 1.4TSI DSG
Kirjoitti: Kiviharju - 13.02.10 - klo:18:11
Mahottoman hyvän näköinen Variantti. Yksi parhaan näköisistä mitä olen nähnyt...

Jos ei kattokaiteita olisi, niin sitten teipillä loppukin katto mustaksi. Tai miksipä ei kaiteidenkin kanssa sopisi :D
Otsikko: Vs: Golf variant VI 1.4TSI DSG
Kirjoitti: Erkka - 13.02.10 - klo:18:26
Taitaa olla tehdastummennukset takaikkunoissa, kun vihreänä loistaa? Sama väri kuin meikäläisen Candy-valkoisessa Polossa.
Otsikko: Vs: Golf variant VI 1.4TSI DSG
Kirjoitti: Kiviharju - 13.02.10 - klo:18:29
Ei onneksi näytä yhtä vihreältä kuin ex Passatissa. Meillä on HB Golffissa onneksi harmaa sävyiset tummennokset...
Otsikko: Vs: Golf variant VI 1.4TSI DSG
Kirjoitti: ram1 - 13.02.10 - klo:18:46
Todella siisti peli kyllä.Tuollainenhan itselläkin oli listalla, mutta Ocu tuli omilla vaatimuksilla niin paljon halvemmaksi, että päädyin siihen.Kateellinen olen tuolle Volkkarin Sport-alustalle, joka huomattavasti parempi kuin Ocun keuliva malli, joka kaiken lisäksi vielä senkin jälkeen vasta samalla tasolla kun muiden autojen normi-alustat.
Otsikko: Vs: Golf variant VI 1.4TSI DSG
Kirjoitti: Jude - 13.02.10 - klo:20:58
Tyylikäs variantti. Täältä täydet pisteet, vaikka en itse välitäkkään valkoisesta niin tämä näyttää kyllä tosi hyvältä.
Kuvissa hyvät kuvakulmat.
Otsikko: Vs: Golf variant VI 1.4TSI DSG
Kirjoitti: Sean80 - 13.02.10 - klo:21:15
Wau! Jos tässä Variantiin tulee perheenlisäyksen vuoksi vaihdettua, niin se olisi juuri tuommoinen! :)
Otsikko: Vs: Golf variant VI 1.4TSI DSG
Kirjoitti: Jude - 13.02.10 - klo:22:56
Ainut mikä puuttuu on nahkasisusta  :) Muuten siinä on kaikki tarvittava.
Otsikko: Vs: Golf variant VI 1.4TSI DSG
Kirjoitti: Airomies - 14.02.10 - klo:11:40
Lainaus käyttäjältä: Jukki - 13.02.10 - klo:17:59
Komea paketti on!

Kuinkas monta viikkoa meni tilauksesta toimitukseen noilla varusteilla?


Tilasin auton lokakuun lopussa ja auton luovutus oli tammikuun vikalla viikolla.
Otsikko: Vs: Golf variant VI 1.4TSI DSG
Kirjoitti: Airomies - 14.02.10 - klo:11:43
Lainaus käyttäjältä: Erkka - 13.02.10 - klo:18:26
Taitaa olla tehdastummennukset takaikkunoissa, kun vihreänä loistaa? Sama väri kuin meikäläisen Candy-valkoisessa Polossa.

Joo on noi tehdastummennukset, aika vähän ne onneksi livenä vihertää.
Otsikko: Vs: Golf variant VI 1.4TSI DSG
Kirjoitti: VW-man - 14.02.10 - klo:12:59
Lainaus käyttäjältä: Airomies - 13.02.10 - klo:17:08
Eipä oo kyllä panoraamakatosta mitään ääniä kuulunut. Auto on yöt kylmässä parkkihallissa ja päivät joko kylmässä tai lämpimässä parkkihallissa, joten se voi vähentää tuollaisia ongelmia.

Todettakoon, että omassa kulkineessakin panoraamakatto on ollut myökkäämättä Herttoniemessä tehdyn tiivisteiden voitelun jälkeen. Tai no ääntelee se silloin jos sinne tiiviteisiin ja niiden väliin kertynyt vesi, lumi jne. jäätyy ja niitä ei sitten sieltä saa pois kuin sulattamalla auto lämpimässä tai pesemällä auto. Periaattessa katolla on aina lunta tai jäätä jos en aja jonnekin lämpimään ja siksi sitä ritänää, natinaa ja rätinää yms. tuppaa kuulumaan kun säät vaihtelee ja katto&tiivisteet elää säiden vaihtujen mukana. Onneksi aika harvoin se katto pitää ääntä jos sitä vaan viittii joka viikko käydä jossain lämpimässä sulattelemassa. Muuten katto on ilman lumia ja jäitä hiljaa paitsi kotikadulla jota ei varmaan aurata ikinä kunnolla>sitä kun ajelee ees taas kuuluu kattorakenteista jotain kolinaa jota ei muutoin kuulu. Varmaan jotkut mekanismit siellä liikkuu yms. Kotiin vievä katu on nimittäin läpi talven kuin pommin jäljiltä: on kuoppaa, töyssyä, kinoksia ja valleja yms. ja vielä routarikot&heitot siihen päälle. Todella persiistä ajaa tuota pätkää ja sporttialustaisella jäykkäjousisella autolla ei todellakaan ole mukava ajaa tätä katua kun se on niin luokattomassa kunnossa.
Otsikko: Vs: Golf variant VI 1.4TSI DSG
Kirjoitti: MIKU - 16.03.10 - klo:07:58
Eikö täällä suomessa ole mahdollista ruksata yksitellen varusteita ollenkaan? Onko pakko vaan valita paketti 1,2,3?
Otsikko: Vs: Golf variant VI 1.4TSI DSG
Kirjoitti: Guido - 16.03.10 - klo:08:15
Lainaus käyttäjältä: MIKU - 16.03.10 - klo:07:58
Eikö täällä suomessa ole mahdollista ruksata yksitellen varusteita ollenkaan? Onko pakko vaan valita paketti 1,2,3?

off-topic, mutta ei ihan noinkaan. Suurin osa Golf Variantin varusteista toki on paketoitu, mutta aika paljon pystyy rastimaan erikseenkin: http://www.volkswagen.fi/VV-Auto/vw4.nsf/HA_VW_2010_02_02_Golf_Variant_lis_nro_9.pdf (http://www.volkswagen.fi/VV-Auto/vw4.nsf/HA_VW_2010_02_02_Golf_Variant_lis_nro_9.pdf)

Toisaalta esim. Skodan varustepolitiikkaan on huima ero. Skodassahan ei ole juuri mitään varustepaketteja, vaan kaikki varusteet saa / pitää rastia erikseen jolloin vähänkään varustellulle autolle tulee hintaa aika huimasti lisää.
Otsikko: Vs: Golf variant VI 1.4TSI DSG
Kirjoitti: muuli1010 - 16.03.10 - klo:22:35
Voken lisavarustelista on joka tapauksessa kokolailla lyhyt, mutta toisaalta saatavilla olevat paketit on kokolailla kilpailukykyisesti hinnoiteltu. Arvoin itsekin Octavian / Golf Variantin valilla ja Elegance tasollahan Octaviassa on jo joitain sellaisia varusteita jotka voi ymmartaa luksukseksi kun kolopallon Comfort on lahinna vain "jarkevasti" varusteltu toisaalta Golf oli perushinnaltaan sen verta halvempi etta samaan hintaan sai sopimaan mukaan Bi Xenonit / ilmastointiautomatiikan ja jos Octaviaan haluat tutkat niin ne maksavat lisavarusteena enemman kuin Golfiin tuleva paketti jossa tutkien lisaksi tulee pysakointiapua, himmenevaa peilia jne jne.... Aina voi tietysti kertoa ostaneensa tuossa samalla jotain turhaa mutta eikos yhdessa mainoksessakin kerrota etta 7 on parempi kuin 2 joten kai noille turhillekin varusteille tulee joskus kayttoa keksittya  ;D
Otsikko: Vs: Golf variant VI 1.4TSI DSG
Kirjoitti: woke - 17.03.10 - klo:12:19
Miten niin golf perushinnaltaan halvempi kuin octavia?
Otsikko: Vs: Golf variant VI 1.4TSI DSG
Kirjoitti: muuli1010 - 17.03.10 - klo:12:44
Golf Variant 2.0 TDI DSG Comfort 29634,51 â,¬ vs Octavia Elegance Combi 2.0 TDI DSG 30666,09 â,¬ joten eikos tossa tollanen tonni ole hinnan eroa ?
Tolla tonnilla saat sitten bi Xenonit ja automaagisen ilmastoinnin. Muutama viikko sitten eroa oli vielakin enemman koska Voken hintaahan tarkistettiin kolmisen sataa ylospain ihan justiinsa. Sitten kun pistat molempiin about samat varusteet niin ei tuosta Vokesta oikein kalliimpaakaan saa.

Moni volyymimallihan on Vokella kalliimpi mutta tuolla ei taas minulle ole valia koska etsin nimenomaan automaatti dieselia.

Otsikko: Vs: Golf variant VI 1.4TSI DSG
Kirjoitti: woke - 17.03.10 - klo:13:11
ai sori.. :-) luulin että oli kyse hinnat alkaen mallista
Otsikko: Vs: Golf variant VI 1.4TSI DSG
Kirjoitti: njs - 18.03.10 - klo:13:24
Ja hintaero vaan kasvaa jos haluu Octaviaan CR-koneen. (Toki saa vähän tehojakin..)