Eli eilen ajossa kun pysähdyin valoihin ja olin laittamassa vaihetta päälle nii eipä mennykkään kunnolla vaihteet päälle. Sai kunnolla riuhtoo et meni päälle. Nyt sitten kun laittaa auton käyntiin nii auto liikkuu vapaallakin eteenpäin. Jos laittaa vaihteen päälle nii ei liiku minnekkään ja sit jos liikkuu niii kuuluu kauhee pauke ja nytkähtää vähäsen. Eli onko laatikko paskana vai mikä? Auto on Octavia -99, moottori AEE, vaihteistosta ei tietoa.