Ilmeni eilen illalla tuuletin vika,ensi puhalsi vähän sitten sammui ja käynnistyi?Aamulla ei enää toiminut??
Mikä voisi olla vika en usko että sulake,onko siinä relettä yms.
Ilmastointi automaatti,autolla ajettu n.35tkm kai moottori kestää enempi.
Jos kokemuksia niin kiitosta paljon avusta:)
Puhallin vaihtoon n.350â,¬,maahantuoja maksaa ,työt jäävät itselle maksettavaksi..