VAGarena.fi

Yleiset => Uutta maailmalla => Aiheen aloitti: katteja - 12.12.12 - klo:10:14

Otsikko: LED valot "taviksille"
Kirjoitti: katteja - 12.12.12 - klo:10:14
No johan sitä on ns odoteltukin, toivottavasti vaan valojen teho on oikeesti parempi kuin halogeenien tai xenoneista puhumattakaan. Ei pelkästään näyttävyyden takia kannata tänne härmään tilata..

http://www.iltalehti.fi/autotestit/2012121116405426_at.shtml (http://www.iltalehti.fi/autotestit/2012121116405426_at.shtml)