No johan sitä on ns odoteltukin, toivottavasti vaan valojen teho on oikeesti parempi kuin halogeenien tai xenoneista puhumattakaan. Ei pelkästään näyttävyyden takia kannata tänne härmään tilata..
http://www.iltalehti.fi/autotestit/2012121116405426_at.shtml (http://www.iltalehti.fi/autotestit/2012121116405426_at.shtml)