VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Audi => A3 8P (03–) => Aiheen aloitti: stripes - 07.12.12 - klo:10:02

Otsikko: Kaasupoljin jäykkä 2005 2.0TDI
Kirjoitti: stripes - 07.12.12 - klo:10:02
Onko kellään kokemusta vastaavasta viasta? Kaasupoljin tuntuu omituisen jäykältä. Pienen ajon jälkeen alkaa kaasupoljin taas toimia, mutta muutaman päivän päästä vika tulee jälleen uudelleen.
Otsikko: Vs: Kaasupoljin jäykkä 2005 2.0TDI
Kirjoitti: FroDoZu - 07.12.12 - klo:11:12
Ja vika ilmennyt nyt kun on pakkasta ja auto startataan kylmästä? Jos näin niin tarkasta ettei polkimen taakse ole päässyt vettä/muuta kökköä. Se rako on varsin ahdas ja esim. pikkukivikin kanittaa kivasti.

Ja tämä olettamuksella että poljin on sitä lattiasta saranoitua mallia.