Onko kellään kokemusta vastaavasta viasta? Kaasupoljin tuntuu omituisen jäykältä. Pienen ajon jälkeen alkaa kaasupoljin taas toimia, mutta muutaman päivän päästä vika tulee jälleen uudelleen.
Ja vika ilmennyt nyt kun on pakkasta ja auto startataan kylmästä? Jos näin niin tarkasta ettei polkimen taakse ole päässyt vettä/muuta kökköä. Se rako on varsin ahdas ja esim. pikkukivikin kanittaa kivasti.
Ja tämä olettamuksella että poljin on sitä lattiasta saranoitua mallia.