VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Volkswagen => Aiheen aloitti: Juppa - 01.02.10 - klo:09:38

Otsikko: VW Golf V (Comfortline)
Kirjoitti: Juppa - 01.02.10 - klo:09:38
Tämmöisellä tulee ajeltua. 1.6l koneella, kilometrejä 69500, vm. -05.

(http://koti.mbnet.fi/juba/auto%20%5B1024x768%5D.jpg)
Otsikko: Vs: VW Golf V (Comfortline)
Kirjoitti: variantR - 01.02.10 - klo:11:31
 :)Hieno peli ;) Toi väri näyttää tosi hyvältä..onko tarkoitus tehdä autolle mitään?
Otsikko: Vs: VW Golf V (Comfortline)
Kirjoitti: Juppa - 01.02.10 - klo:15:18
Lainaus käyttäjältä: variantR - 01.02.10 - klo:11:31
:)Hieno peli ;) Toi väri näyttää tosi hyvältä..onko tarkoitus tehdä autolle mitään?
Kiitoksia :) Ei mulla ainakaan tällä hetkellä ollut tarkoitus tuolle mitään tehdä, mutta kysymys vaikuttaa siltä että sulla olis idea, anna tulla? :)
Paitsi että jakohihna pitäis vaih(dat)taa, mutta semmoista tekemistä et varmaan meinannut...
Otsikko: Vs: VW Golf V (Comfortline)
Kirjoitti: SciroSJK - 02.02.10 - klo:10:12
Fanitan myös itse jostain syystä tuota väriä?! Osaa edes selittää mikä siinä viehättää?
Otsikko: Vs: VW Golf V (Comfortline)
Kirjoitti: Reneto - 02.02.10 - klo:10:19
^ Sama juttu. Kesällä kun etsiskelin autoa, niin Riihikallion Autossa oli samanvärinen -06 Golf, ja hiukan harmitti kun ehti mennä. Ihmettelin muutaman päivän liian kauan  ;D
Otsikko: Vs: VW Golf V (Comfortline)
Kirjoitti: SciroSJK - 02.02.10 - klo:10:38
Kaiken kaikkiaanhan toi sininen on aika omituisesti murrettu ja aika epätavallisesti nähty väri autoissa.
Se kai siinä mua sitten viehättää??