VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Volkswagen => Aiheen aloitti: Rivari-Ana - 31.01.10 - klo:11:44

Otsikko: Jetta mk3 GL -1995
Kirjoitti: Rivari-Ana - 31.01.10 - klo:11:44
No niin eli laitetaanpas tuosta omastakin kulkineesta pientä juttua.

Käyttiksenä toimii Kanadasta 2000 luvun alulla muuttoautona tuota 1995vm TD jetta AAZ koneella. Varustelutaso on hieman cl:ää parempi eli GL johon kuuluu plyyshipenkit,ratin korkeudensäätö. Lisäksi löytyy myös kattoluukku joka tuli vaihettua
ex ventosta (http://kekkonen.kuvat.fi/kuvat/Muut%20autot/Vento/-4008.jpg/full) tähän. Jetan kattoluukun lasi oli sen verran ohuen olonen verrattuna tuohon venton luukkuun että sen takia sen vaihdoin. Autossa on myös perus jenkki juttuja kuten mukiteline keskikonsolissa sekä takana olijoille löytyy mukiteline keskikonsolin takaosasta. Lisäksi takakontin avaus mekanismi löytyy keskikonsolista. valoja on sisätilalla hieman enemmän kuin euromalleissa, esim sisäpeilit on valaistu ja takapenkkiläisille löytyy pienet tuikut molemmilta reunoilta. Mutta itse asiaan mitä autoon on tehty, eli sisustaa on hieman maalailtu, eli A,B sekä C pilarit vedetty mustaksi sekä koko kattopahvi. Alustaksi laitettiin ex-ventosta irti revitty jommin rs coiloveri sarja sekä lenson bsx vanteet koossa 7,5x16" päällä oli 195/40 kumit. taakse laitettiin halvalla saadut lexus valot jotka lakattiin aika tummiksi, keväällä olis tarkotus vääntää diy-punamustat noista. Etuvaloja ei saanut kokkailemalla auki jotenka päälle tuli laitettua lamin-x smoke kalvot jotka tosin tappoivat noin 20-25% valotehoista. Sivulistat tuli maalattua valkoiseksi jotta saa kylkilinjan olemaan kivemmassa balanssissa. Bra tuli myytyä pois tuosta keulilta sekä samoiten lensot lähti kiertoon ja nyt keväällä olisi tarkotus hommata uudet vanteet tosin 9x16" mutta niistä lisää sitten vasta kun on vanteet saapunut.

(http://kekkonen.kuvat.fi/kuvat/Muut%20autot/200SX%20Jetta%20Golf/_DSC8634.jpg/small)

Lisää Jukka Kekkosen ottamia kuvia. (http://kekkonen.kuvat.fi/kuvat/Muut+autot/)