Kiinnostaisi tietää onko 3C Passatin vakioalustan jouset/iskarit toiminnaltaan progressiivisia? Myös tietoa minkälaiset uudet kannattaisi ostaa jos tavoitteena on mahdollisimman mukava alustan toiminta, muuttumatta kumminkaan ihan lullaksi.
B7 Passatissa alustassa on kai jotain eroa 3C:hen koska olen netistä lukenut liiasta pintapehmeydestä? Onko B-seiska kuskeilla sanottavaa tuohon?