VAGarena.fi

Galleria => Autotalli => Volkswagen => Aiheen aloitti: k4ne - 21.01.10 - klo:20:07

Otsikko: VW Golf 2.0 TDI -05
Kirjoitti: k4ne - 21.01.10 - klo:20:07
Meikäläisen aina luotettava kumppani syksystä 2005 lähtien, mittarissa nyt 145 tkm ilman isompia murheita. Muuten vakio, paitsi RCD-300 lensi mäkeen ja tilalla Pioneerin jenkkakone usb-piuhalla. Ja varustelutaso siis Sportline.



[ylläpito on poistanut liitteen]
Otsikko: Vs: VW Golf 2.0 TDI -05
Kirjoitti: RTWteam - 22.01.10 - klo:00:17
Minun silmät tykkää tästä V golf:sta. Tiedä vaikka vuoden päästä pitäisi tuollaiseen vaihtaa.  :P Riippuu paljon ensi viikosta kun selviää pääsenkö parempi palkkaiseen työhön.  ;)
Otsikko: Vs: VW Golf 2.0 TDI -05
Kirjoitti: variantR - 22.01.10 - klo:11:38
Joo tää V malli meinas tulla meidän perheeseen :P Tosin 5 ovien on meidän mieleen ja varustetaso oli aika karvalakki :-X..
Otsikko: Vs: VW Golf 2.0 TDI -05
Kirjoitti: k4ne - 22.01.10 - klo:16:50
Lainaus käyttäjältä: RTWteam - tänään kello 00:17Minun silmät tykkää tästä V golf:sta.

Jep, tänks, samat sanat! Neloskoppainen vaihtui silloin reilu 4 vuotta sitten tähän ja tää miellyttää yhä silmää (kuten myös esim. Tos®:n GTI-look -karhun- R32:sesta puhumattakaan). Neloskoppakin kestää aikaa ihmeen hyvin! Kuutoskopassa taas tökkii jokin, en oikein osaa sanoa mikä, mutta tuskinpa se on seuraava auto. Pumppari ainakin tässä on ollut idioottivarma kone, ääni tosin enempi traktoriluokkaa. Huomasin taas tänään kun hyppäsin Saab 9-3 TiD farkun puikoista omaani...