VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Golf IV (97–03) => Aiheen aloitti: YALMAR - 30.08.12 - klo:20:21

Otsikko: Golf IV 1.8 airbag-valo. Kuittaus ?
Kirjoitti: YALMAR - 30.08.12 - klo:20:21
Morjesta,

Penkit käytiin pesurilla läpi, jonka jälkeen syttyi airbagin valo mittaristoon.
Liittimet penkin alta testattu, on OK.

Jostain luin että näissä golfeissa ei sopisi mennä paljon tuolla VCDS:llä ronkkimaan mitään airbagiin liittyvää, pitääkö paikkansa?
Onko jossain ohjeet tuon vikamuistin tyhjentämiseen ?  ???

Kiitti!
Otsikko: Vs: Golf IV 1.8 airbag-valo. Kuittaus ?
Kirjoitti: Jonde - 30.08.12 - klo:20:53
Nykyisillä vcds versioilla voi bägit lukee huoletta. Mutta kiinakaapelit ja niiden piraatit on sitten asia erikseen ja niistä ei mene kukaan takuuseen.