Morjesta,
Penkit käytiin pesurilla läpi, jonka jälkeen syttyi airbagin valo mittaristoon.
Liittimet penkin alta testattu, on OK.
Jostain luin että näissä golfeissa ei sopisi mennä paljon tuolla VCDS:llä ronkkimaan mitään airbagiin liittyvää, pitääkö paikkansa?
Onko jossain ohjeet tuon vikamuistin tyhjentämiseen ? ???
Kiitti!
Nykyisillä vcds versioilla voi bägit lukee huoletta. Mutta kiinakaapelit ja niiden piraatit on sitten asia erikseen ja niistä ei mene kukaan takuuseen.