VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Passat 3C (05–10) => Aiheen aloitti: Mzala - 25.07.12 - klo:20:53

Otsikko: Vikakoodi P2015
Kirjoitti: Mzala - 25.07.12 - klo:20:53
Käytin Passattia pajalla kun ilmoitti kun vikavalo syttyi ja testeri näytti P2015 vikaa. (Intake Manifold Flap Position Sensor).  Pajalla uusittiin imuläpän asennon venttiili. Ajelin muutaman kilsan ja vikavalo alkoi taas palamaan. Olisiko vinkkejä mitä seuraavaksi uusittaisiin?   ???
Otsikko: Vs: Vikakoodi P2015
Kirjoitti: jusba31 - 25.07.12 - klo:21:12
Sellanen vinkki ois että kantsis varmaan kerto mikä moottori autossa on.

Ja tuliko tuo sama vikakoodi siis uudestaan, vai merkkivalo vain syttyi jolloin vika voi olla mikä vaan?