jopa tuntuu menevän soittimen asennus vaikeaksi.
ostin pioneerin avh - 1400 dvd soittimen ja se pitäs saada asennettua..
kaikki autoon käyvät kehykset ja johtoadapterit ostin mukaan mut ku pirulainen ei sammu vaikka autosta katkasee virrat... alkuperäinen soitin sammu heti.
siihen tuli 2 punaista johtoa mukana missä on pinnit päissä valmiina ja lyhemmän jo pistin että saa soittimen tulille mut sitä en ymmärrä miksi tulee auton puolelta kumpaankin virta kokoajan vaikka katkaiset virrat kokonaan pois.. eihän siihen tarviis tulla ku muistille vain virta ku virrat katkaisee..
sitten on vielä yksi pidempi punainen johto missä myös pinnit on valmiina??
ja toinen seikka on antennin liittimet. onko niihin adaptereita saatavana vai mitä pitää tehä et saa radion kuulumaan??
tuli hommattua xenon sarja mut ei syty läheskään aina??? 55w sarja..
onko tietoa mikä näissä mättää??
Lainaus käyttäjältä: passat3c - 23.07.12 - klo:20:03
jopa tuntuu menevän soittimen asennus vaikeaksi.
ostin pioneerin avh - 1400 dvd soittimen ja se pitäs saada asennettua..
kaikki autoon käyvät kehykset ja johtoadapterit ostin mukaan mut ku pirulainen ei sammu vaikka autosta katkasee virrat... alkuperäinen soitin sammu heti.
siihen tuli 2 punaista johtoa mukana missä on pinnit päissä valmiina ja lyhemmän jo pistin että saa soittimen tulille mut sitä en ymmärrä miksi tulee auton puolelta kumpaankin virta kokoajan vaikka katkaiset virrat kokonaan pois.. eihän siihen tarviis tulla ku muistille vain virta ku virrat katkaisee..
sitten on vielä yksi pidempi punainen johto missä myös pinnit on valmiina??
ja toinen seikka on antennin liittimet. onko niihin adaptereita saatavana vai mitä pitää tehä et saa radion kuulumaan??
tuli hommattua xenon sarja mut ei syty läheskään aina??? 55w sarja..
onko tietoa mikä näissä mättää??
http://www.vagarena.fi/index.php?topic=7726.0 (http://www.vagarena.fi/index.php?topic=7726.0)
Kannattaa releyttää nuo xenonit. Ohjaukselle pitää sitten laittaa vastus eittei vingu palaneesta polttimosta.
Ostithan CAN-adapterin johtosarjojen lisäksi? Vaatii nimittäin sellasen auton johtosarjan ja soittimen johtojen väliin. Antennille tarvit 2xfakra-Din adapterin.
mistä ostit can adapterin?? sillon ku menin soitin kauppaan ja sanoin että kaikki tarvittavat osat soittimen mukaan ettei tarvihe leikkiä asennuksessa mut toisin kävi... 1 liitin jää täysin toimettomaksi tuolla johtosarjalla...
alkuperäiset polttimot on 55w niin eikö sen 55w xenonin pitäis vastata samaa vastusta? vai mikä siinä mättää?? sen olen ainakin kuullu että 35w xenoniin on laitettu vastuksia ym...
alkuperäiset polttimot on 55w niin eikö sen 55w xenonin pitäis vastata samaa vastusta? vai mikä siinä mättää?? sen olen ainakin kuullu että 35w xenoniin on laitettu vastuksia ym...
Joudut laittamaan vastukset on sitten 35w tai 55w ,jälkimmäinen on vaan huomattavasti tekokkaampi
ei kannatta lyhkesiin laittaa tuota 55w , häikii vastaantulioita
Eikös xenonit jotta ovat lainmukaiset niin vaadi automaattisen korkeudensäädön?
Jos niin älä tosiaan laita mitään kovin tehokasta keulille, tuhat kilsaa tuli taannoin pohjoisessa ajeltua ja teki mieli tunkea ne amis viritykset vastaantulijoiden kurkuista alas, hyvät, että en ojaan ajanut pari kertaa ja näkö ei ole vieläkään palautunut.
Lainaus käyttäjältä: passat3c - 23.07.12 - klo:21:31
mistä ostit can adapterin?? sillon ku menin soitin kauppaan ja sanoin että kaikki tarvittavat osat soittimen mukaan ettei tarvihe leikkiä asennuksessa mut toisin kävi... 1 liitin jää täysin toimettomaksi tuolla johtosarjalla...
Jos tästä on apua niin minulla on tälläset palikat:
Connects 2 CTSVW002 VW CAN-Bus Steering Wheel Control Adapter (http://www.connects2.co.uk/images/prodimages/prodview/CTSVW002.jpg)
Sit kehykset
Antenni adapteri (http://www.elektrocity-online.de/elektronik-point-bilder/9000-9999%20Kabel-Stecker-Faecher/9035%20Phantoms.%20Adapter/616W+dHj38S._AA1100_.jpg)
Tuon Can-adapterin kans hommasin soitin kohtaisen "stalk" johdon jolloin sain ratin näppäimet ohjaamaan soitinta(Soittimen tulee tukea tätä).
Nuista xenoinesta ja hattiwateista. Vaikka Watti määrät ovat "samat" näkyy ballasti ja halogeeni hehku erillailla auton järjestelmälle eikä niitä voi verrata.
Ja xenonit eivät toimi pulssitetulla sähköllä toisin kuin halogeenit. Ne tosiaan näyttävät auton diagnostiikalle ihan erilaisilta, joten ei niitä korvata voi keskenään. Uusissa autoissa kun alkaa olla diagnostiikkaa jopa parkkivaloille.
Eikä uusissa autoissa voi kytkeä soittimiakaan ellei ole adapteri siinä välissä tai itse soitin osaa jutella auton CAN väylään.