Moi,
Ajattelin että onko palstalaisilla kokemuksia faceliftatusta Audi S3 mallista? Olisin kiinnostunut DSG 7-vaihteellisesta, mutta kovasti tuntuu porukalla olleen ongelmia sen kanssa.
Eroaako S3 DSG mitenkään muiden VAG-autojen vaihteistoista?
Onko muita seikkoja mitä tarkastaa erityisesti?
manuaali 2009 sb:stä ei pahaa sanottavaa tämän alkukesän kokemuksella
Saako näitä DSG7:llakin?