VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Audi => A3 8P (03–) => Aiheen aloitti: vagfani - 28.06.12 - klo:21:08

Otsikko: Audi S3 2009-2010 tyyppivikoja?
Kirjoitti: vagfani - 28.06.12 - klo:21:08
Moi,

Ajattelin että onko palstalaisilla kokemuksia faceliftatusta Audi S3 mallista? Olisin kiinnostunut DSG 7-vaihteellisesta, mutta kovasti tuntuu porukalla olleen ongelmia sen kanssa.

Eroaako S3 DSG mitenkään muiden VAG-autojen vaihteistoista?

Onko muita seikkoja mitä tarkastaa erityisesti?
Otsikko: Vs: Audi S3 2009-2010 tyyppivikoja?
Kirjoitti: Jere#18 - 19.07.12 - klo:22:44
manuaali 2009 sb:stä ei pahaa sanottavaa tämän alkukesän kokemuksella
Otsikko: Vs: Audi S3 2009-2010 tyyppivikoja?
Kirjoitti: brainsurgery - 03.08.12 - klo:13:35
Saako näitä DSG7:llakin?