Onko näitä olemassa sillä 8v tdi:llä? Vai onko kaikki 2005 uudemmat pumpparit bkd:lla? Tommonen on nyt katselussa, mistä tunnistaa helpoiten?
Minulle sanoi automyyjä viime viikolla, että hiukkasloukulla olevissa olis 8v kone. Suurimpana erona on kuulema öljyn kulumattomuus sekä vauhtipyörän kestävyys. Tääl olis vasta huollettu Scout myynnissä ;)
Tarkennetaan että haussa 140 heppainen versio...
No sehän tämä virallisesti onkin :) Ei scouttia ole 125 kw:lla tehtykään.