Lainaus: joku kymmenkunta V varianttia tullu vastaa jossa valuu vesi sisään takaovien kolmiolasin yläreunasta. ei muu auta kun laitta lakunauhaa nätisti lasin ja tiivisteen väliin, nii vuodon saa loppumaan. nm. taistellut noitten kanssa
Itse en ole törmännyt moiseen ja mun mielestä omassakaan ei valu vesi mistään takaoven kolmiolasista sisään. Ehkä on sitten jonkun tietyn vuosimallin/tuotantoerän ongelma koskien V Varaintia. Onko täällä joku jolla on tämmöistä ollut kuin mitä tuo asentaja tuossa lainauksessa kertoilee...
Jep. molemmilta puolilta. Vettä vuotaa ainoastaan pesun yhteydessä, eli sadevesi ei tule sisään.
Sekä takalasinpyyhkijästä vuotaa vettä.
Tiiviitä vehkeitä nää V variantit :)
Eipä ole havaintoa vuodoista.