VAGarena.fi

Automerkit ja -mallit => Volkswagen => Golf / Jetta V (03–08) => Aiheen aloitti: VW-man - 12.01.10 - klo:19:50

Otsikko: Golf Variant sivulasin kautta valuu vedet sisään ("kuultu" toiselta foorumilta)
Kirjoitti: VW-man - 12.01.10 - klo:19:50
Lainaus: joku kymmenkunta V varianttia tullu vastaa jossa valuu vesi sisään takaovien kolmiolasin yläreunasta. ei muu auta kun laitta lakunauhaa nätisti lasin ja tiivisteen väliin, nii vuodon saa loppumaan. nm. taistellut noitten kanssa

Itse en ole törmännyt moiseen ja mun mielestä omassakaan ei valu vesi mistään takaoven kolmiolasista sisään. Ehkä on sitten jonkun tietyn vuosimallin/tuotantoerän ongelma koskien V Varaintia. Onko täällä joku jolla on tämmöistä ollut kuin mitä tuo asentaja tuossa lainauksessa kertoilee...
Otsikko: Vs: Golf Variant sivulasin kautta valuu vedet sisään ("kuultu" toiselta foorumilta)
Kirjoitti: Jude - 12.01.10 - klo:20:07
Jep. molemmilta puolilta. Vettä vuotaa ainoastaan pesun yhteydessä, eli sadevesi ei tule sisään.
Sekä takalasinpyyhkijästä vuotaa vettä.
Tiiviitä vehkeitä nää V variantit  :)
Otsikko: Vs: Golf Variant sivulasin kautta valuu vedet sisään ("kuultu" toiselta foorumilta)
Kirjoitti: HiTec - 12.01.10 - klo:23:02
Eipä ole havaintoa vuodoista.