Kuvien lisääminen Flickristä palstalle

Aloittaja Jyri, 03.04.14 - klo:13:16

« edellinen - seuraava »

Jyri

Kuvien tallennuspaikkana esim. ilmainen Flickr on oivallinen vaihtoehto ja kuvien lisääminen onnistuu seuraavalla tavalla:
Mene Flickeriin halutun kuvan kohdalle...

1. Valitse Share
2. Klikkaa nastaa
3. Valitse haluttu koko, esim 1024x768 on usein oikein sopiva
4. Kopioi koodi ja liitä haluttuun paikkaan viestissä palstalla


765turbo

OK..kiitos infosta..menny toi vähän ohi.

t. Marko

MikHei

Lainaus käyttäjältä: Jyri - 03.04.14 - klo:13:16
Kuvien tallennuspaikkana esim. ilmainen Flickr on oivallinen vaihtoehto ja kuvien lisääminen onnistuu seuraavalla tavalla:
Mene Flickeriin halutun kuvan kohdalle...

1. Valitse Share
2. Klikkaa nastaa
3. Valitse haluttu koko, esim 1024x768 on usein oikein sopiva
4. Kopioi koodi ja liitä haluttuun paikkaan viestissä palstalla



Oisko tuohon Flickrin käyttöön tuoreempaa ohjetta, kun ei näytä enää tuolta sen käyttö?

Olen yrittänyt liittää kuvaa tänne tekstin yhteyteen, ja epäonnistunut täydellisesti. Tyttökaveri on myös yrittänyt auttaa, mutta sekin on vain saanut parisuhteen koetukselle...  ;) ;D

Eli eilen rekisteröidyin Flickrin käyttäjäksi ja olen ladannut yhden kokeilu kuvan sinne. Kuvan päältä klikkasin "Public view" ja avasin kuvan isoksi. Sitten "Share Photo" ja tästä avautuu ikkuna, jossa some logoja ja yllä Share, Embed, Email ja BBCode. Näitä olen vuorotellen kokeillut ja niiden painamisesta ilmestyvät linkit olen kopioinut ja liittänyt tämän foorumin tekstinkirjoitus ikkunassa "Lisää kuva" napista ilmestyvän (img) hässäköiden väliin. No eipä näy silti kuvat vaikka tämän lähetän. Pelkästään yhdellä tavalla olen saanut linkin ilmaantumaan ja silloinkin se vie suoraan minun Flickr tilille ja sitä en halua.

Lyhyesti: Haluan liittää kuvan näkymään suoraan viestiini, enkä halua että käyttäjät joutuvat klikkaamaan linkkiä nähdäkseen kuvan.

Koittakaapa tästä nyt saada selkoa...  :D
Seat Leon Fr, 1.5Tsi 150hv, 2022, Desire Red.
Seat Leon Fr, 1.4Tsi 140hv, 2013, Pirineos Grey.

Jyri

#3
Helpoiten homma menee kun valitsee sen nuolen sieltä oikeasta alareunasta ja avautuvasta ponnahdusikkunasta valitsee BBCode ja kopioi leikepöydälle.




MikHei

#5
Omasta mielestäni olen juuri näiden ohjeiden mukaisesti toiminut, mutta kokeillaampa uudestaan.



En käsitä.... Testasimme aikaisemmin omasta mielestäni juuri noin miten Jyri neuvoit, mutta kuvaa ei muka näkynyt. No nyt kuitenkin näkyy ja se on pääasia, kiitos.  :)
Seat Leon Fr, 1.5Tsi 150hv, 2022, Desire Red.
Seat Leon Fr, 1.4Tsi 140hv, 2013, Pirineos Grey.

vasara

Miksi kuvia ei pysty enää lainkaan liittämään viesteihin.. siis ihan omalta koneelta, ei esim. Flickr? Viestin kirjoituksen 'Liitteet ja muut asetukset' alla ei ole enää lainkaan kuvien liittämis mahdollisuutta?

Jyri

Lainaus käyttäjältä: nokivasara - 22.06.16 - klo:13:03
Miksi kuvia ei pysty enää lainkaan liittämään viesteihin.. siis ihan omalta koneelta, ei esim. Flickr? Viestin kirjoituksen 'Liitteet ja muut asetukset' alla ei ole enää lainkaan kuvien liittämis mahdollisuutta?
Palstan vaatima tila on yksinkertaisesti syynä tuohon. Olemme keskustelleet vaihtoehtdoista palveluntarjoajan kanssa, mutta ongelmana on että tilantarve on ns. loputon kun liitteet eli kuvat on sallittu.

Karambula

Olisko mahdollista, että ylläpitäjät asentaa tähän SMF -foorumiin lisäosan joka sallisi kuvan lataamisen kolmannen osapuolen sivuille suoraan täältä käsin?

Esimerkiksi tällä tai vastavaalla lisäosalla:
http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=1669


Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy