Golf 7 madallusjouset

Aloittaja h4nnes, 07.05.15 - klo:09:57

« edellinen - seuraava »

ak72

Lainaus käyttäjältä: Eekolffi - 07.08.23 - klo:10:44
Kuulostaa aika työläältä. Onko säädettäväkorkeuksiset vielä pahemmat hyväksyä vai hyväksytäänkö ne vain tietylle korkeudelle ja muuten sama proseduuri?

Miten jos normigolffiin laittaisi vaikka GTI jouset? Ne lienevät matalammat ja näyttävät vakiojousilta. Kuvittelisin että menee katsastuksesta läpi vakioina. Onko tietoa?
GTI tai R jousia saa tarjota jos sellaiset on jääneet hyllyyn.

Säädettävä korkeuksiset pitää ainaki nykysääntöjen mukaan aina muutoskatsastaa jos auton korkeus muuttuu. Tiiä sitte kuka niin tekee.  ;D Multilink autoissa on takapäässä camber säätö, etupäässä ei mutta arvot saa lappuun kohalleen ammattimies  ;)
Ex Ford Taunus '80
Ex Ford Escort RS2000 '92
Ex Ford Focus ST '06
Ex VW Golf 1.4 Act '14
Ford Mustang '66 since 1997
VW Golf GTI PP 7.5 '19

Siperian susi

Lainaus käyttäjältä: Siperian susi - 07.08.23 - klo:18:44
Eli siis onko kukaan madaltanut kaasuversion volkkaria? Esim. 1.5 tsi on koriltaan aivan sama ja siihen löytyy jousia, vaikka millä mitalla, mutta tgi moottorilla olevaan ei. Tosin jouset siis kävisivät, mutta tuv lappua ei kaikille jousilla saa.. Aika mysteeristä vai onko kaasuautojen madallus kiellettyä?  ???
Otinpa asiasta selvää ja näin on, että kaasuversioon ei ole madallusjousia, ainakaan Eibachilla, saatavilla. Mitään syytä ei tähän ole ilmaantunut ja esim. coil over sarjoja kyseiseen malliin on saatavilla. Tämä nyt sitten tiedoksi kaikille tgi-mallin madaltamista suunnitteleville..

weckkis

Lainaus käyttäjältä: Siperian susi - 06.08.23 - klo:12:01
Eikö Eibachin jousille tule TUV lappuja mukana? Just tilasin pro kit sarjan, pitääkin tuo varmistaa. Ja aika jännä, et suuntauksessa pitäis olla kaikki vihreällä, se kun ei välttämättä edes onnistu jos säädöt loppuu kesken. Ennen on ainakin riittänyt, että on vain suuntauksessa käyttänyt vai olisiko tämä sit konttorikohtainen juttu?

Helsingissä ei ainakaan vaadittu pyöränsuuntausraporttia. TUV- lappu riitti. Eibachin sivuilta sai tulostettua. Konttorilla piti vielä täytellä selvitys autoon vaihdetuista osista. Oli helppo.

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy