1.9tdi Automaatti täristää

Aloittaja T4porter, 19.01.23 - klo:07:53

« edellinen - seuraava »

T4porter

eli -03 automaatti, ei tiproniikki täristää tasaisessa ajossa. ei luista ja muutenkin vaihtaa nätisti. pahin on noin 65km - 95km vauhdissa kun isoin pykälä. kierroslukumittarista näkee pienen hummauksen ja silloin täristää. jos joutuu vääntämään vaikka ylämäkeen enemmän niin ei täristä. matka vauhdin jos nostaa 100km niin menee jo nätisti. olisiko jollain ollut vastaavaa ongelmaa?

ukormi

Paljonko ajettu? Työntääkö savua tavanomaista enemmän? Mulla oli 3BG 320tkm ajettuna ja se täristi samalla tavalla. Oli kyllä tiptronicilla ja epäilin heti laatikkoa syylliseksi. Mutta olikin yksi pakonokka kulunut liki pyöreäksi.
Skoda Octavia Combi RS TDI MY2015
Audi S3 Sportback 2009

T4porter

Lainaus käyttäjältä: ukormi - 19.01.23 - klo:08:03
Paljonko ajettu? Työntääkö savua tavanomaista enemmän? Mulla oli 3BG 320tkm ajettuna ja se täristi samalla tavalla. Oli kyllä tiptronicilla ja epäilin heti laatikkoa syylliseksi. Mutta olikin yksi pakonokka kulunut liki pyöreäksi.
300tkm ja ei savuttele.

ukormi

Lainaus käyttäjältä: T4porter - 19.01.23 - klo:10:38
  300tkm ja ei savuttele.
Sen verran on ajettu että jos nokkaremppaa ei ole vielä tehty niin kohta se on edessä. Kannattas ehkä vilasta nokkien kunto. Mulla se loppuvaiheessa pöläytti reippaan valkoisen savupilven. Itse asiassa imunokka oli pyöreä. Ruiskutti dieselin sylinteriin mutta ei saanut tarpeeksi ilmaa ja aine tuli valkeana savuna pihalle. Toki sitten täristeli, ei kuitenkaan tyhjäkäynnillä.
Skoda Octavia Combi RS TDI MY2015
Audi S3 Sportback 2009

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy