ID.3 ajoakun jäähdytyspumpun häiriö

Aloittaja Guran63, 14.02.23 - klo:11:03

« edellinen - seuraava »

Guran63

En löytänyt ID.3-keskustelun alta tätä ja avasin uuden aiheen - ehkä tämä on jo käsitelty. Poika ajoi viime viikolla ja auto alkoi hyytymään alle 40 km/h. Antoi varoituksen "mene heti huoltoon kulkematta lähtöruudun kautta...". Hän sai sen bussipysäkille ja hinausauto vei VW huoltoon. Hain ID.3:n eilen huollosta ja sain selityksen. Ajoakun jäähdytyksen kiertopumppu oli menettänyt virrat! Eli kun akusto ei jäähdy, niin softa suojelee sitä. Auto noin 2,5 vuotta vanha. Ei maksanut korjaus ja sain VW Liikkumisturvasta vara-auton. Hyvin toimi VW, mutta ihme tuo sähkösyötön irtoaminen.



ID.3 Ist Max 9/2020-

Vastarakki

Mulla oli tismalleen vastaavanlaisilla oireilla sama homma joulukuussa. Joku johtosarja releboksin vierestä oli hapettunut. Missä tarkalleen oli vikaa, oliko jotain tarkempaa tietoa? Mulla kanssa ensimmäisen sarjan autoja, 1st-mallia 2020.

f080421

Lainaus käyttäjältä: Vastarakki - 04.03.23 - klo:21:33
Mulla oli tismalleen vastaavanlaisilla oireilla sama homma joulukuussa. Joku johtosarja releboksin vierestä oli hapettunut. Missä tarkalleen oli vikaa, oliko jotain tarkempaa tietoa? Mulla kanssa ensimmäisen sarjan autoja, 1st-mallia 2020.

En tiedä onko tämä nyt sama ongelma, mutta minulla kävi 2021-mallinen juuri johtosarjan kampanjakorjauksessa. Nopea homma, meni odottaessa. Auto ei oireillut vielä mitenkään.
ID.3 Pro Performance Business 2021

Guran63

En saanut mitään tarkempaa kertomusta. "Virransyötössä pumpulle oli ongelmia ja se hoidettiin kuntoon..." -tyylin kertoivat.

Lainaus käyttäjältä: Vastarakki - 04.03.23 - klo:21:33
Mulla oli tismalleen vastaavanlaisilla oireilla sama homma joulukuussa. Joku johtosarja releboksin vierestä oli hapettunut. Missä tarkalleen oli vikaa, oliko jotain tarkempaa tietoa? Mulla kanssa ensimmäisen sarjan autoja, 1st-mallia 2020.
ID.3 Ist Max 9/2020-

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy