Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - DyyD

#1
Hei!

2 x Castrol Edge FST-Ti 0W-40 5L Öljykannuja

Myydään 2 kpl avaamattomia Castrol Edge FST-Ti 0W-40 5L öljykannuja. Speksit voit katsella vaikka tästä motonetin linkistä. Huom, myynnissä 5L kannuja, ei linkin 4L kannuja.

https://www.motonet.fi/fi/tuote/590027/Castrol-Edge-FST-Ti-0W-40-4l

Hinta: 50 â,¬ molemmat.

Kannut sijaitsevat Turussa. Yhteydenotot vaikka YV :)
#2
*kaivaa kristallipallon esille*
#3
Tämä sopii erittäin hyvin tämän otsikon alle. Slamitti tarjoaa taas. Tällä kertaa on kyseessä lediovivaloista, jotka tuottavat maahan auton logon. Hintaa on huikeat 40 euroa, ja toimitusmaksut vielä päälle:

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=29421

No, jos ei ole aivan puusilmä, kannattaa avata internet:

http://www.ebay.com/itm/2pcs-Laser-Projector-Logo-LED-Door-Step-Courtesy-Shadow-Light-For-VW-Golf-Passat-/252118376175

Samat valot, 8 â,¬ toimitettuna kotiin. Joo, kestäähän se muutaman viikon mutta 8â,¬ vs 46.80â,¬. Voi tsiisös.

LISÃ,,POJOJA: Annan tällä kertaa identtisen mielikuvituksettoman kuvamateriaalin käytöstä. Ei ole vertailu ollut koskaan näin helppoa.  ;D
#4
No ensinnäkin olisi idiotismia jättää rikosilmoitus tekemättä. Ilman sitä, ei ole mitään todisteita tapahtumasta ikinä. Vakuutusyhtiön kanssa kannattaa tapella vasta kun kaikki muut asiat on tehty. En usko että jälki vaikuttaa ajamiseen, prioriteetit kuntoon ensin.
#5
Lainaus käyttäjältä: -karppa- - 26.11.15 - klo:21:56
Kumpaa olet ostamassa prosentteja vai tavaraa? Kerrotko myös montako prosenttia sinulla on pankki/luottokortti/lompakossa?

Ole hyvä saat minulta 50 prosenttia...

No jos slamitin tuotetarjonnan kautta asiaa ajatellaan, niin kyllä noista verkkokaupassa olevista tuotteista pitäisi kaikista se 25% saada alennusta että olisi edes jotenkin kilpailukykyinen ebayn kanssa. Mutta eihän se mitään, ostetaan ulkomailta, ja ostakaa muutkin.
#6
Hei

Tuntuuko muistakin siltä että tässä viedään aatua kuin pässiä narusta?

http://www.vagarena.fi/index.php?topic=29260.msg534574

"black friday" alennukset koskevat naurettavan pientä tuoteryhmää, ja alennusprosentti on vain 10%. Vähänkään kun avaa silmiään ja katsoo ympärilleen, pääsääntöiseksi tavaksi on tullut kaikki tuotteet ja 20% ylöspäin. Oiva tapa tämäkin näemmä tyhjentää jämävarastoa, mutta itseä lähinnä tällainen säälittävä toiminta naurattaa. Foorumin sponsori? Järkevä yhteistyökumppani? Olisi mielestäni aika potkia pihalle mokoma tyhjänpäiväinen luukku.  >:(
#7
Näkemäni kuvan perusteella topikin aloittajalla viiraa päässä.
#8
Lainaus käyttäjältä: ConD - 26.04.15 - klo:18:31
Anteeksi maalaisuuteni

Saat anteeksi. Herran tahdosta.
#9
Ei sinäänsä paha rasti muistaakseni. Pitää verhoilu poistaa takaluukusta niin sen pääsee irroittamaan. Verhoilun irroitus takakontista onkin se ilkeämpi homma, suosittelen odottamaan kunnon lämmintä keliä että saat hiukan joustoa kiinnikkeisiin luukun sisällä, ne ovat erittäin herkät menemään rikki.
#10
Tässä lolvokuskin näyte siitä, miten punaisissa valoissa tulee toimia. Ja vielä volkkarikuskikin on asiasta niin otettu, että päättää seurata mallia.

https://www.youtube.com/watch?v=GJS8Nak6iOg
#11
Lainaus käyttäjältä: tapanixxx - 10.07.14 - klo:08:06
Minulla on kokemuksia useista eri koukkumerkeistä, ehkä thule on ainoa valtamerkki mistä ei ole kokemusta. Tuntuu että kaikki muut ruostuvat paitsi westfalia.

Kovil on merkki mitä kannattaa välttää,se ruostuu nopeaan. Westfalian kiinteäkoukku mikä oli yhdessä autossani 6 vuotta oli ruosteeton. Tässä ajassa kovilin kiinteä koukku olisi muuttanut väriä ruskeaksi.

Irroitettava koukku jos sitä pitää paikalla vain tarvittaessa tietysti ruostuu hitaammin vaikka se merkki olisi kovil. Mutta jos samalla rahalla saa parhaan=westfalia, niin valinta on helppo. Westfalian irtokoukku tulee myös kiinni siten, että mahdollinen purkurin loveaminen tapahtuu usein puskurin vaakasuorasta alalaidasta,jolloin koko loveaminen ei edes näy takaapäin katsottuna.

Itsellä on kokemusta 3 koukusta, kovil, thule ja westis. Ja allekirjoitan edellisen, eli ainoa joka ei ruostunut oli westfalia. Siksi uusimman auton koukku on uudelleen westis, se ainoa oikea valinta VAG autoon. :)
#12
Lainaus käyttäjältä: Länskäri - 09.07.14 - klo:08:06
Tämä koukkukysymys on varsin henkilökohtainen asia. Kukin käyttää koukkua milloin missäkin.

Minulle on ainakin tullut käsitys että: Tehdaskoukku on kallis taikka vielä kalliimpi, mutta toimii hyvin ja pitää paikat siistinä.
Tarvikekoukku taas: On halvempi taikka melkein halpa, toimii hyvin, huonosti taikka hyvin huonosti. Asennusjälki saattaa olla rosoisempaa.

Nyt kukin menköön itseensä, ja miettiköön mitkä on prioriteetit.  8)

Pakko vielä kommentoida, ettei mielestäni yleistystä voi tehdä aivan näin yleisellä tasolla. Otettakoon uudelleen esimerkiksi Q3. Puskuri on jo tehtaalla valmisteltu siten, ettei siihen tarvitse tehdä leikkauksia eikä muitakaan modauksia vetokoukkua varten. Näin, ulkospäin ei ole rosoisuutta tai laadun epätasaisuutta kummallakaan vaihtoehdolla. Kun valitsee koukuksi vielä OEM laatua olevan Westfalian, voisi melkein sanoa että on idiotismia ottaa tehdaskoukku. Tosin, jos arvostaa niin suuresti esiinkääntyvää koukkua irroitettavan sijaan, voi kait siihen sijoittaa sen 800 euroa enemmän...  :P
#13
Tuo hiukan riippuu mitä arvostaa. Esimerkiksi Q3 jos ottaa tehdaskoukun se on esiintaitettava ja maksa 1350 â,¬ + autovero.

Jos otat Westfalian irroitettavan koukun maksat siitä 700 â,¬ asennettuna. Onko noin 700-800 â,¬ arvoista se, että silloin tällöin kiinnität koukun kun sitä tarvitset. Vastaus omalla kohdalla kyllä on. Niin autokohtaista tosiaan, jos A3 ero on vähäisempi niin mikäs siinä.
#14
Noniin, edellisten viestien leikki sikseen. Kilometrejä tosiaan kertyy enemmän kuin aikaisemmalla pelillä. Huomaan, ettei tällä autolla kahden pisteen välinen matka ole välttämättä se lyhin, joskus ei edes toiseksi lyhin. Muutaman kilometrin kauppareissusta saattaa hyvinkin tulla 30 kilometrin lenkki, hassua.  ;)
#15
Tapahtumat / Vs: Turun alueen VAG-meeting
14.06.14 - klo:07:57
Saas kattoo ny. En välttämättä ehdi tänään paikalle mutta konkurssiin pitää mennä kyllä miittaamaan ainakin.
#16
Lainaus käyttäjältä: VWonderman - 13.06.14 - klo:22:05
Aijai, taitaa Audi hävitä suorituskyvyssä kun moottorista uupuu 10hv. :( Lisäksi tässä ei ole aitoa quattroakaan, joten kyseessä ei ole aito Audi. Siitä huolimatta varmasti maksanut ainakin kahden Ocu III RS:n verran. :o

Muutaman noita nöyryyttäneenä en jaksa uskoa etuvetoskeidan etenemiskykyyn.  ;D
#17
Diy_tuner vois varmaan vaihtaa nimimerkin "Guided_failer"
#19
Postin ensimmöisestä viestistä varustelistauksen ettei mailerin tarvitse rikkoa aivojaan pähkäillessään auton hintatietoja.  ::)
#20
Tapahtumat / Vs: Turun alueen VAG-meeting
13.06.14 - klo:20:46
Tän olis voinu ennemmin järjestää sunnuntaina Concoursen yhteydessä.  :P
#21
Lainaus käyttäjältä: maileri - 12.06.14 - klo:16:29
Mites muuten renkaat, olet laittanut että renkaan koko 255/40? Konfiguraattori ilmoittaa kuitenkin renkaan kooksi tolle vanteelle 225/40. Kummassa virhe?

En konfiguraattorista tiedä, tiedän vain mitä on autossa alla. :)
#22
Laitoin yhden enemmän sivusta otetun näpsäyksen ensimmäiseen viestiin. Takaloosteria en ole vielä huomannut kuvata joten sellainen sitten hieman myöhemmin.
#23
Tästä se taas lähtee. Listasin toiseen viestiin asiat jotka pitää tehdä. :)
#24
Kyllähän tämä vastaa sitä mitä haettiin. Toimii tarvittaessa perheautona, toisaalta on tarpeeksi kompakti yksinajeluun. Edellisessä kikottimessa sitä kromia oli tarpeeksi, joten nyt mennään tällä erää sitten musta optiikalla. Vaihtelu virkistää.

Ja Tuhrani löysi uuden kodin, joten varmaan rullailee siellä tyytyväisenä. :)
#25
Audi / Audi
10.06.14 - klo:21:02
Audi
#26
Audi / Audi
10.06.14 - klo:21:02
Audi
#27
Olen samaa mieltä M_M:n kanssa. Tasaisesti vetää kierrosalueen lävitse.
#28
Tällainen pihassa ja autokuume kohdillaan, jos niin voi sanoa...  :-X

#29
Heipähei,

Nyt kun olen itse muutamaan huoltoa karvaasti pettyen testannus, päätin kysellä millaista huoltoa Turun suunnalla asustelevat suosivat?

VW-auton myyjän kanssa käydyn keskustelun pohjalta olen ymmärtänyt, että Turussa takuuasioissa tulee asioida vain VW-auton tai LMS:n kanssa. Itselläni ei ole LMS:stä kokemuksia, mutta fooruminkirjoitusten perusteella ei se toiminta ole ihan ruusuista sielläkään. Toki eroavaisuuksia voi olla toimipisteiden välillä (LMS kaksi toimipistettä), joten nyt kaipaan kokemuksia ihan takuuasioiden hoidosta niin lasipalatsin kuin LMS:n osalta.

Kuten varmaan monet muistavat edellisen episodin marmorilla, ei asiakkaan autoa kovin usein arvosteta sen kuulumalla tavalla. Tarina on saanut jatkoa nyt toisaalla, vastaavanlaisella tapahtumaketjulla. En vielä, ainakaan aivan heti, tarkenna tätä tapahtumaketjua sen enempää tai huoltoliikettä joka homman töpeksi. Se, miten tästä eteenpäin suuntaan, on hyvä kysymys. Joko löydän luotettavan huollon, tai sitten siirryn kokoaan AD korjaamon asiakkaaksi. Yksi erittäin hyvä ja luotettava AD korjaamon itselläni tiedossa jota käytän toisen kulkimen osalta ja Turreenkin aina tarvittaessa. Nyt siis kuitenkin huoltokirjaleimat painavat vaakakupissa kohtuullisen paljon. Vaikka Turrekin tulee nyt jo kunnioitettavaan 7 vuoden ikään, on takuunalaista osaa konepellin alla jonkin verran, viitaten aikaisempaan koettelemukseen.

Siispä, otan mielihyvin vastaan niin negatiivisia kuin positiivisia kertomuksia kokemusten pohjalta. On se kumma, jos Turusta ei yhtään asiallista huoltoliikettä löydy. Tulee autonvaihto itselläkin ajakohtaiseksi reilun vuoden sisällä, ja näin suuntaus on tämän pohjalta kohta jokin muu kuin VAG. :o

Edit: Ja niin monen silmät voivat heittää ympyrää viitaten edelliseen lauseeseen ja aikaisempiin kirjoitelmiini. Vaikka VAG on ollut itselle se juttu, kaikella paskalla on rajansa.  ;D
#30
Rattipylvään ohjaimen on tuettava nappien toimintaa, eli ensin kaapeliluvulla nykyisen rattiohjaimen koodi, ja vertaus tänne:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Steering_Wheel_Control_Module_Versions

Huomattava, että ohjaimen tulee olla highline versio. Jos nykyinen ohjain on midline tai lowline, tulee uusi ohjain ostaa siten, että se tukee samaa slip ring versiota jottei tarvitse vaihdella muutakuin ohjain. Uuden ohjaimen kanssa voi tulla ongelmaksi vakionopeudensäätimen toiminnan lakkaaminen, johon auttaa vain uuden viiksen ostaminen. Jos autossa EI ole vakkaria, se on tämän yhteydessä kannattavaa laittaa kun joutuu purkamaan kaiken auki.

Mulla on jossain projektikuvaus varustettuna kuvin ja selityksin tästä jos sille on tarvetta ja sen vaan löydän.
Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy