Tuli hieman vahingossa ostettua Golf VII Variant Highline 1.4 TSI 90kw DSG. Menin alunperin liikkeeseen koeajamaan farkku Leonia ja tiedustelemaan milloin sitä olisi saatavilla 1.4 TSI DSG yhdistelmällä. Leonin saaminen olisi mennyt niin pitkälle että kaupat jäivät tekemättä. Samalla reissulla vaihtoautorivistöstä tarttui kuitenkin mukaan otsikon mukainen Golf.
Ostettu siis käytettynä, ostohetkellä matkamittarissa n. 270 km.
Malli
Golf VII Variant Highline 1.4 TSI 90kw DSG
Väri
Night blue metalliväri
Lisävarusteet
Xenon paketti
Dynaamiset Bi-Xenon -ajovalot. Ajotilanteen mukaan säätyvät. Kulmavalotoiminto. LED-päiväajovalot
Avaimeton lukitus- ja käynnistysjärjestelmä Keyless Access
Monitoiminäyttö Premium. Värinäyttö
Travel paketti
Radio ja navigointi Discover Media Bluetooth. Kosketusvärinäyttö 5,8" Matkapuhelinvalmius Bluetooth. Keskikyynärnojassa ulkoinen antenniliitäntä ja USB-liitin puhelimen latausta varten.
Mukautuva vakionopeussäädin ACC. Pysäytystoiminto DSG-automaatin yhteydessä. Ympäristönvalvontajärjestelmä Front Assist hätäjarrutustoiminnolla.
Peilipaketti
Automaattinen ajovalojen kytkentä, saattovalot, sadetunnistin, automaattisesti himmentyvä sisäpeili, sähköisesti sisäänpäin taittuvat ulkopeilit, ympäristövalaistus ja peruutettaessa alas kääntyvä oikea ulkopeili.
Nahkaverhoiltu monitoimiohjauspyörä ja vaihdetangonnuppi. Vaihteenvalitsimet ohjauspyörässä.
ErgoActive istuimet
Urheilullinen alusta
Ajoprofiilin valinta. Eco, Normal, Sport ja Individual.
Pysäköintitutka Park Pilot. Pysäköintitutkat edessä ja takana. Etäisyysnäyttö ja äänimerkki. Peruutettaessa alas kääntyvä oikea ulkopeili.
Polttoainekäyttöinen lisälämmitin. Kauko-ohjain ja ajastin.
Ilman malli- ja moottirimerkintää
Lisäksi kaupanpäälle tingitty takapuskurin lastaussuoja.
Parin sadan kilometrin jälkeen auto tuntuu kyllä erittäin hyvältä. Varsinkin sisustan ilme sekä laatu hyppäsivät edellisestä Golf V variantista oikein kunnon harppauksen eteenpäin. Ilman urheilualustaa olisi voinut elää, mutta onneksi alusta ei ole aivan yhtä kova kuin Golf V:n urheilualusta. Myös rengasmelua kuuluu Nokian Hakkapeliitta 7:lla varsinkin takaa yllättävänkin paljon mutta lopullinen tuomio rengasmelusta kerrotaan vasta kun kesärenkaat ovat alla. Kesärenkaista en tiedä vielä muuta kuin että ovat alkuperäisillä Dover 6½ J x 16 vanteilla ja eivät ole vielä saapuneet liikkeeseen.
Tulevaisuudessa hankintalistalla on tarvikevetokoukku sekä Defan akkulaturi.
Liitteenä vielä yksi tabletin surkealla kameralla otettu räpsy. Nyt auto on jo niin likainen ettei sitä kehtaa kuvata
Ostettu siis käytettynä, ostohetkellä matkamittarissa n. 270 km.
Malli
Golf VII Variant Highline 1.4 TSI 90kw DSG
Väri
Night blue metalliväri
Lisävarusteet
Xenon paketti
Dynaamiset Bi-Xenon -ajovalot. Ajotilanteen mukaan säätyvät. Kulmavalotoiminto. LED-päiväajovalot
Avaimeton lukitus- ja käynnistysjärjestelmä Keyless Access
Monitoiminäyttö Premium. Värinäyttö
Travel paketti
Radio ja navigointi Discover Media Bluetooth. Kosketusvärinäyttö 5,8" Matkapuhelinvalmius Bluetooth. Keskikyynärnojassa ulkoinen antenniliitäntä ja USB-liitin puhelimen latausta varten.
Mukautuva vakionopeussäädin ACC. Pysäytystoiminto DSG-automaatin yhteydessä. Ympäristönvalvontajärjestelmä Front Assist hätäjarrutustoiminnolla.
Peilipaketti
Automaattinen ajovalojen kytkentä, saattovalot, sadetunnistin, automaattisesti himmentyvä sisäpeili, sähköisesti sisäänpäin taittuvat ulkopeilit, ympäristövalaistus ja peruutettaessa alas kääntyvä oikea ulkopeili.
Nahkaverhoiltu monitoimiohjauspyörä ja vaihdetangonnuppi. Vaihteenvalitsimet ohjauspyörässä.
ErgoActive istuimet
Urheilullinen alusta
Ajoprofiilin valinta. Eco, Normal, Sport ja Individual.
Pysäköintitutka Park Pilot. Pysäköintitutkat edessä ja takana. Etäisyysnäyttö ja äänimerkki. Peruutettaessa alas kääntyvä oikea ulkopeili.
Polttoainekäyttöinen lisälämmitin. Kauko-ohjain ja ajastin.
Ilman malli- ja moottirimerkintää
Lisäksi kaupanpäälle tingitty takapuskurin lastaussuoja.
Parin sadan kilometrin jälkeen auto tuntuu kyllä erittäin hyvältä. Varsinkin sisustan ilme sekä laatu hyppäsivät edellisestä Golf V variantista oikein kunnon harppauksen eteenpäin. Ilman urheilualustaa olisi voinut elää, mutta onneksi alusta ei ole aivan yhtä kova kuin Golf V:n urheilualusta. Myös rengasmelua kuuluu Nokian Hakkapeliitta 7:lla varsinkin takaa yllättävänkin paljon mutta lopullinen tuomio rengasmelusta kerrotaan vasta kun kesärenkaat ovat alla. Kesärenkaista en tiedä vielä muuta kuin että ovat alkuperäisillä Dover 6½ J x 16 vanteilla ja eivät ole vielä saapuneet liikkeeseen.
Tulevaisuudessa hankintalistalla on tarvikevetokoukku sekä Defan akkulaturi.
Liitteenä vielä yksi tabletin surkealla kameralla otettu räpsy. Nyt auto on jo niin likainen ettei sitä kehtaa kuvata