En foorumilta löytänyt tietoa näiden moottoreiden keskinäisistä eroista. Tiedossa on, että 140 kW motti soveltuu myös pitkittäisasennukseen, mutta mitä muita eroja teho- ja vääntölukemien lisäksi näissä versioissa on, osaisiko joku kertoa?
Menu
Näytä viestitTämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy. Näytä viestit MenuAiheet - RanssiSivuja1
#1
Moottori ja voimansiirto / 135 kW ja 140 kW 2.0 TDI erot18.01.18 - klo:08:59
En foorumilta löytänyt tietoa näiden moottoreiden keskinäisistä eroista. Tiedossa on, että 140 kW motti soveltuu myös pitkittäisasennukseen, mutta mitä muita eroja teho- ja vääntölukemien lisäksi näissä versioissa on, osaisiko joku kertoa?
#2
Moottori ja voimansiirto / 1.5 TSI07.07.16 - klo:21:29
Otsikon mukaista pannua puskee pain VAG:n suunnalta. En löytänyt aiheesta vielä mitään palstalta, joten siksi uusi aihe. Suorituspuolella ei mitään mullistavaa eli 130- ja 150-kaakkiset versiot olisi ainakin ensi alkuun luvassa. VAG ei näköjään harrasta mitään modulaariajattelua, kun tämäkin pata on nelimukinen. Olisi luullut, että tämä olisi julkaistu kolmepyttyisenä kuten baijerissa tehtiin.
#3
Moottori ja voimansiirto / 3.0 TDI12.05.14 - klo:11:30
Aika mukavasti on potkua uudessa 3.0 TDI:ssä, eikä vie paljoa kakkua:
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/audilta-uusi-puhtaampi-30-litrainen-tdi #4
BMW / BMW 4 -sarja02.01.14 - klo:20:01
On se 4-sarja vaan nätti niin kuin se kuuluisa sika pienenä:
http://www.nettiauto.com/bmw/428/5980131 Esimerkkinä oheisen linkin takaa löytyvä yksilö. Jokin tosin lievästi mättää, kun hintalapussa seisoo +70ke ja pellin alla hyrrää neloskone. Edit. korjattu linkki. -Jyri Edit2. Jaoin tämän omaksi aiheekseen, kun varmasti kiinnostaa jatkossa monia. #5
Touran (03-15) / 103 kW TSI06.11.13 - klo:21:58
Tämä ei välttämättä ole uuden aiheen arvoinen postaus, mutta en löytänyt sopivaakaan eli n. vm -11 Touran kiinnostaisi, mutta en haluaisi ostaa sitä 1.2 TSI:llä, mikä saattaa olla hitusen pienitehoinen tuohon koriin. Niinpä harkinnassa on 1.4 TSI 103 kW, mutta kiinnostaisi tietää millainen kone tämä on tyypiltään eli onko kyseessä kaksoisahdettu vai yksöisahdettu versio. Jos kyseessä on kaksoisahdettu, niin onko moottori edelleen sama kuin n. -07 esitelty hieman pahamaineinen mylly vai onko tämä uudempaa sukupolvea.
#6
Moottori ja voimansiirto / 2.7 V6 TDI20.03.12 - klo:07:53
Olisi alustavasti suunnitteilla Audin hankkiminen otsikon mukaisella moottorilla eli 2.7 V6 TDI:llä. Auto olisi todennäköisesti A6 C6 vuosimallia -08 ja pre-facelift versio. Niinpä tiedustelisinkin, että onko tuo ilmeisesti -04 tai -05 tuotantoon tullut 132 kW:n voimanlähde sama kuin A4 B8:n 140 kW:n versio vai onko tuohon moottoriin tehty matkan varrella joitakin merkittäviä päivityksiä? Onko kyseisen moottorin kestävyydessä jotakin maininnan arvoista? Entä kokonaisluotettavuus Multin parina? Kulutuskin vielä kiinnostaa, mikäli jollakulla olisi kokemuksia.
#7
Muut merkit / Ex. BMW 330dA E93 Cabrio25.09.11 - klo:20:52
Pitkään jatkunut autokuumeilu sai päätymään oheisen kulkupelin hankintaan, mikä tiesi päätöstä VAG-leireilylle suhteellisen monen Skodan jälkeen.
Auto on vuosimallia 2008, ja sillä on ajettu n. 90 tkm. Taustaltaan se on ns. Suomi-auto, ja olen sen toinen omistaja. Auton väri: A53 - Platinum Bronze Vakiovarusteiden lisäksi autossa on seuraavat lisävarusteet: Nahka Walknappa Schwarz LRSW Tuulisuoja Vetokoukku, elektronisesti auton alle taittuva Jalopuukoristelistat (Poplar grain) Pysäköintietäisyyden valvonta (PDC) eteen Comfort -paketti - Autom. himmentyvä taustapeili - Etukyynärnoja - Säilytystilapaketti - Pysäköintietäisyyden valvonta (PDC) taakse - Ilmastointiautomatiikka - Vakionopeussäädin jarrutoiminnolla - Ulko- ja sisävalopaketti - Radio BMW Professional - Läpilastaus mahdollisuus suksipussilla Ensivaikutelmat autosta ovat olleet positiiviset. Katto ylhäällä auto ei juuri eroa vastaavasta Coupesta, vaikka suurempi omamassa hiukan tuntuukin. Cabrion alusta on mukavuuspainotteinen, mikä takaa miellyttävän pehmeän kyydin. Moottorissa on sopivasti puhtia, ja nätisti ajellen kulutus saattaa ajotietokoneen mukaan asettua parhaimmillaan alle kuuden litran satasella. Tavaratila on riittävä viikonloppumatkalle, joskaan ylimääräistä tilaa ei jää. #8
Moottori ja voimansiirto / Seat Ibiza ja Leon Cupran uudet tehoversiot09.03.11 - klo:10:42
Geneven autonäyttelyssä tuli havaittua varsin kireät versiot 1.4 TSI:stä ja 2.0 TSI:stä, joista ensiksi mainittu tuotti Ibizan koriin istutettuna 210 hevosta ja jälkimmäinen Leonin kuorissa terhakat 310 kaakkia. Alkaa olemaan jo litratehot kohdillaan näissä padoissa.
#9
Skoda / Skoda Fabia Combi 1.4 TSI RS DSG21.06.10 - klo:21:35
Tehdaslisävarusteet:
6E3 Keskikyynärnoja edessä PWR Kääntyvät kaarreajovalot ja LED-huomiovalot Väri: Black Magic Vanteet: Kesä: Skoda Gigaro musta/hopea 17" Talvi: Skoda Elba 16" Auto tilattu: 21.5.2010 Tuotanto vko: 40 Luovutus arvioitu: 25.10.2010 #10
Fabia II (07-14) / Fabiaa odottavien vertaistukiryhmä29.05.10 - klo:01:01
Tuli viime viikolla laitettu tilaukseen Fabia RS Combi Candy White -värisenä. Vanteiksi valitsin musta/hopea -yhdistelmän.
Yhtäkään kuvaa ko. värityksellä en ole autosta nähnyt, sillä Skodalla ei tuota konfiguraattoria taida edelleenkään olla. Fabian lisävarusteet ovat kohtuuhintaisia, joten päädyin tilaamaan mm. kattoluukun ja tehdasnavin. Sivuja1
|
Valokuvaaja JyriLaitinen.fi – Laadukas ja luotettava.
Fitnesskuvaus, Hääkuvaus, Hautajaiskuvaus, Henkilöstökuvaus, Ilmakuvaus, Muotokuvauskuvaus, Lapsikuvaus, Lemmikkikuvaus, Profiilikuvaus, Yrityskuvaus, Tapahtumakuvaus, Perhekuvaus, Tuotekuvaus ja Ylioppilaskuvaus, Toimialue pääkaupunkiseutu (Espoo, Helsinki, Kauniainen ja Vantaa) ja koko Suomi |