Eipä ole vaikutusta takuuseen ja miten voisi edes olla kun on tehtaan tekemä mahdollisuus käyttää myös moottorin lämmitykseen. Ihme että jotkut liikkeet eivät halua ohjelmointia tehdä.
Akun kanssa ei ole ollut ongelmia ja voihan sitä kovilla pakkasilla satunnaisesti ajaa ylimääräisen lenkin jos ei ole mahdollisuutta erillisellä laturilla ladata. Vuosimallin -17 Dieselissä akku oli 105Ah, laturi 180A. Nykyisessä -19 bensa kevythybridissä akku 59Ah + litiumakku, laturi 210A.
Akun kanssa ei ole ollut ongelmia ja voihan sitä kovilla pakkasilla satunnaisesti ajaa ylimääräisen lenkin jos ei ole mahdollisuutta erillisellä laturilla ladata. Vuosimallin -17 Dieselissä akku oli 105Ah, laturi 180A. Nykyisessä -19 bensa kevythybridissä akku 59Ah + litiumakku, laturi 210A.