B8 -08 Lasinpesinten törrötys

Aloittaja reduxi, 12.04.12 - klo:00:50

« edellinen - seuraava »

reduxi

Moro. Kiusallinen ongelma, kun tuolla tyyppivioissakin mainittu ominaisuus tulee jokaikinen kerta vastaan, eli valonpesimet jää kanittaan/törröttään ulos kun kerrankin ruiskautat valoille vettä. Miten ootte saanu meneen ohi, ei jaksais joka kerta vapauttaa niitä sitä luukkua avaamalla.. Pitääkö viilailla vai onko jotain hellempää kikkaa?

kokken

Vaatii se vähän työstämistä. Uskoisin että tekevät huollossa vaikka takuu oliskin umpeutunut, kannattaa ainakin kysyä. Joku sovitus siinä vaan on liian tarkoilla, mulle huoltoneuvoja sanoi että puukolla veistävät siitä pienen siivun pois.

reduxi

Täytyy käydä kysäseen. Ihmetyttää toki, miksei edellinen omistaja ole sitä tehnyt 85tkm aikana jo :o

jhj

Mulle työstivät myös nuo takuuhuollossa kuntoon samalla kun vaihtoivat etupyörienlaakerit.... Luukku auki ja saranoiden alapuolelta hieman mattoveitsellä tavaraa pois niin mahtuu saranat liikkumaan vapaasti  :) Helppo homma tehdä myös itse.
ex kulkuneuvot= Volvo S60 2,0t -01, Audi A3 sb 2,0tdiQ -06, Ford Focus St -10, Audi A4 2,0tfsiQ -10, Mb C coupe -11, A5 sb 3,0tdiQ, S3 sedan.

Jeenyus

Hmmm, kuulostaa edellisen viestin perusteella, että syitä pesimen ulosjäämiseen on pari. Itsellä ongelmana oli juurikin itse pesin, eli sen pesimen alareunassa on sellainen n. 2mm paksu lipare joka otti siihen luukkuun kiinni. Sen pystyy mm. mattoveitsella vuolemaan pois, koska sillä ei pesimen toiminan kannalla ole yhtään mitään merkitystä. Tai mikäli Dremel tai vastaa laite löytyy sillä voi hioa myös siinä luukussa olevaa "tattia".
Audi A4 1.8TFSI

urkki

Itselläkin vastaavaa ongelmaa, hanttarin puolella pahempi. Syntyy helposti kun ihan vähän vain käyttää vettä. Reilusti kun pesee, niin silloin ei mielestäni ole kertaakaan jäänyt ulos.

Noh täytyy käydä valittamassa, saavat takuuseen korjata.
0.662 MW Audi quattro power, 4:n Quattron loukussa

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy