mitä varusteita uuteen a4:seen kannattaa ottaa?

Aloittaja jussiv1, 12.09.11 - klo:10:29

« edellinen - seuraava »

ma1ja

niin, oliko papalle tulossa sedan?
Lainaus käyttäjältä: Quality - 14.09.11 - klo:20:55
Mihinkähän lokeroon, Ma1ja, tuon tunkisit?

ai niin, a4:ssä pitäisi ilmeisesti ottaa vielä joku tavaratilapaketti, että saisi perään tavaraverkkoja, jonne poimurit olisi hyvä säilöä.

Lainaus käyttäjältä: Flat - 14.09.11 - klo:20:46
vaikka sellaiset on (säilytyslokeropaketti) , on etupenkin alla olevat lokerot vitsi, ei sinne mitään mahdu, etupenkkien selkänojissa on seksikkäät verkkosukkahousut, ajavat hyvin asiansa, mutta tarvitseeko niitä muut kuin lapset ? mukiteline takana...onko oikeasti tarpeellinen ?
sitten kun niitä ei ole, huomaa, että pipot liukastelee ikkunalla, keskikonsoliin ei mahdu sisupaketteja kun siellä on jo mökin ja perämoottorin avaimet, hansikaslokero on täynnä  nenäliinoja eikä siinä edes ole lukkoa, joten gps, puhelin, mökinavaimet ja lastenlapsien kuvat pitää kuljettaa mukana vaikka vain käväisisi huoltamon vessassa ettei kukaan narkki niitä vie sillä aikaa......eli listalle vielä lukkopultit!
Niin se vaan menee.

Quality

Lainaaai niin, a4:ssä pitäisi ilmeisesti ottaa vielä joku tavaratilapaketti, että saisi perään tavaraverkkoja, jonne poimurit olisi hyvä säilöä.

Mulla on tavaratilan kiinnitysverkko vakiona (vai mahtoikohan se kuulua johonkin myötäjään tulleeseen pakettiin), mutta kertaakaan en ole sitä käyttänyt. - Jos ostat A4n, saat minulta sen ilmaiseksi ;).
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

qmckone

Lainaus käyttäjältä: Flat - 14.09.11 - klo:21:00
mulla on takapenkki jossa ei ole läpilastausta mutta siinä on mukitelineet ?

Mukiteline tuleekin siis takapenkin mukana :D
A4 2.0Tq

qmckone

Lainaus käyttäjältä: Quality - 14.09.11 - klo:21:08
Mulla on tavaratilan kiinnitysverkko vakiona (vai mahtoikohan se kuulua johonkin myötäjään tulleeseen pakettiin), mutta kertaakaan en ole sitä käyttänyt. - Jos ostat A4n, saat minulta sen ilmaiseksi ;).

Kun pitää kiinnitysverkkoa jatkuvasti paikallaan, niin sitä tulee käytettyäkin.
A4 2.0Tq

Quality

Lainaus käyttäjältä: qmckone - 14.09.11 - klo:21:11
Kun pitää kiinnitysverkkoa jatkuvasti paikallaan, niin sitä tulee käytettyäkin.

Mökkireissuilla farkkuperä pullistelee joka kerta tavarasta, eikä verkoista ole muuta kuin haittaa. Kauppakassit taas kulkee lähes poikkeuksetta takapenkin jalkatilassa ja tarvittaessa takapenkillä.
A4 1.8T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum Geartronic

Leben und leben lassen.

qmckone

Lainaus käyttäjältä: Quality - 14.09.11 - klo:21:15
Mökkireissuilla farkkuperä pullistelee joka kerta tavarasta, eikä verkoista ole muuta kuin haittaa. Kauppakassit taas kulkee lähes poikkeuksetta takapenkin jalkatilassa ja tarvittaessa takapenkillä.

Sedanissa kauppakassitkin pysyvät näppärästi tavaratilapaketin ylhäältä laskeutuvissa kiinnityskoukuissa. Ei koskaan kasseja sisätiloihin!
A4 2.0Tq

Ktk

Lainaus käyttäjältä: Flat - 14.09.11 - klo:21:00
mulla on takapenkki jossa ei ole läpilastausta mutta siinä on mukitelineet ?

Mukitelineet taakse tulee säilytyslokeropaketin mukana. Ã,,kkiseltään muistelisin että läpilastaus ei niitä tuo.

ram1

Otsikkon vastaus.Ne mitä itse  tarvitsee.Ei muut voi määritellä mitä varusteita kenenkin pitäisi ottaa.Vinkkejä voi kysyä, mutta yksiselitteistä vastausta ei ole.
Ibiza V Fr CPTA)
Ex- Vagit:Leon 1M Fr, A4 8.5 2.0Tq S-line, Leon Fr Act, (CZEA),1P Cupra, Leon Ts,Superb 1.8T, Ibiza Fr, Leon Ts,Fabia Rs I,Rs Ocu I,Rs Ocu I, Gti IV,
Octavia Tdi Hb Rs- 08
Octavia Combi 1.8Tsi Elegance Dsg 2010
Octavia Rs 2.0Tfsi -06 .IV gti- 03.Polo Classic- 98

Flat

LainaaMukitelineet taakse tulee säilytyslokeropaketin mukana. Ã,,kkiseltään muistelisin että läpilastaus ei niitä tuo.

niin minäkin muistelen ja  olen todennut.

qmckone

#39
Lainaus käyttäjältä: Mrk - 14.09.11 - klo:22:41
Mukitelineet taakse tulee säilytyslokeropaketin mukana. Ã,,kkiseltään muistelisin että läpilastaus ei niitä tuo.

Lainaus käyttäjältä: Flat - 15.09.11 - klo:07:05
niin minäkin muistelen ja  olen todennut.

Omaani toi. Enkä siitä valita.
A4 2.0Tq

Pertsa

^Täytyypä tsekata itseltäkin kun en nyt äkkiseltään muista onko mulla noita vai ei. Mulla on Avantissa läpilastaus mutta ei säilytyslokeropakettia.
Tosin en niitä mukitelineitä mihinkään tarvi vaikka ne siellä oliskin.

qmckone

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 15.09.11 - klo:13:17
^Täytyypä tsekata itseltäkin kun en nyt äkkiseltään muista onko mulla noita vai ei. Mulla on Avantissa läpilastaus mutta ei säilytyslokeropakettia.
Tosin en niitä mukitelineitä mihinkään tarvi vaikka ne siellä oliskin.

Minäkään niitä tarvii. Mut lapset tykkää käyttää niitä paljonkin mukitelineinä.
A4 2.0Tq

Jukikyy

Lainaus käyttäjältä: Mrk - 14.09.11 - klo:22:41
Mukitelineet taakse tulee säilytyslokeropaketin mukana. Ã,,kkiseltään muistelisin että läpilastaus ei niitä tuo.

Omassakin on suksiluukun mukana tullut mukitelineet takakyynernojaan.

qmckone

Lainaus käyttäjältä: Jukikyy - 15.09.11 - klo:15:30
Omassakin on suksiluukun mukana tullut mukitelineet takakyynernojaan.

Suksiluukku ≈ Läpilastausmahdollisuus
A4 2.0Tq

Pertsa

Joo kyllä mullakin nuo mukitelineet oli. Mulla siis
Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 15.09.11 - klo:13:17
^Täytyypä tsekata itseltäkin kun en nyt äkkiseltään muista onko mulla noita vai ei. Mulla on Avantissa läpilastaus mutta ei säilytyslokeropakettia.
Tosin en niitä mukitelineitä mihinkään tarvi vaikka ne siellä oliskin.
Joo kyllä nuo mukitelineet mullakin oli. Mites, onko takapenkissä kyynärnoja silloin jos ei ole läpilastausmahdollisuutta eikä säilytyslokeropakettia? Ja jos on niin onko siinä mukitelineet?

Ktk

On kyynärnoja, ei ole mukitelineitä.

rob-s

Tästä tuli mieleen että löytyisi jollekin A4 B8:iin uudenveroinen etukyynärnoja kaikkine mekanismineen soul (musta) kankaalla päällystettynä. Sen saa sopivan halvalla hakea pois:)
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: rob-s - 16.09.11 - klo:10:30
Tästä tuli mieleen että löytyisi jollekin A4 B8:iin uudenveroinen etukyynärnoja kaikkine mekanismineen soul (musta) kankaalla päällystettynä. Sen saa sopivan halvalla hakea pois:)
Valitettavasti ei taida Suomessa kovinkaan monta A4:sta löytyä josta tuo puuttuis. Tuohan tulee businesspaketin mukana.

rob-s

Näin on..niitä halogeenilyhtyisiä A4:sia tulee aina välillä vastaan ja niistä se todennäköisesti puuttuu.
Nykyiset: Audi R8 4.2 V8 ja Audi A5 B9 2.0TFSI quattro
Ex: Audi A4 B8.5 2.0TFSI quattro
Ex: Porsche 981 Boxster
Ex: Porsche Cayman S
Ex: Audi RS4 4.2FSI V8 B7 sedan
Ex: BMW 328i TwinPower Turbo Sport F30 Sedan /
Ex: Audi A5 2.0TFSI quattro cabriolet s-tronic  /
Ex: A5 3.0TDI quattro coupe s-line

qmckone

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 16.09.11 - klo:10:04
Joo kyllä mullakin nuo mukitelineet oli. Mulla siis Joo kyllä nuo mukitelineet mullakin oli. Mites, onko takapenkissä kyynärnoja silloin jos ei ole läpilastausmahdollisuutta eikä säilytyslokeropakettia? Ja jos on niin onko siinä mukitelineet?

Eli mukitelineet ja läpilastaus kulkevat käsikädessä.
A4 2.0Tq

fleetwood

Ei kulje. Mukitelineet ja läpilastaus ja/tai lokeropaketti kulkevat.
Passat GTE Variant

qmckone

Lainaus käyttäjältä: fleetwood - 17.09.11 - klo:17:45
Ei kulje. Mukitelineet ja läpilastaus ja/tai lokeropaketti kulkevat.

Siis mukiteline ja läpilastaus ei kulje käsikädessä?
A4 2.0Tq

Flat

Näinhän tästä voisi päätelleä. MOT.

qmckone

Lainaus käyttäjältä: Flat - 17.09.11 - klo:18:39
Näinhän tästä voisi päätelleä. MOT.

Mutta minulla ne molemmat vaan edelleekin on. RR.

Tuli läpilastaus ite ruksittua. Säilytyslokeropakettia ei.
A4 2.0Tq

urkki

Lainaus käyttäjältä: qmckone - 17.09.11 - klo:19:56
Mutta minulla ne molemmat vaan edelleekin on. RR.

Sorry OT, mutta RR on UrQuattron 20v:n moottorikoodi :)

Itsellä tuli ruksittua
- Quattro (must)
- Alcantra/nahka (itselle must, koska kangas ei vakuuta)
- musta sisäkatto (mielipidekysymys, ei must kuin itselle)
- S line alusta (1BV)
- Servotronic (vakuutti koeajossa)
- Sisävalopaketti (vanhassa on, ja paljon märkiä kenkiä estänyt kun ei asu/liiku kaupungissa)
- Sport varustepaketti
- Tummennetut lasit
- Vetokoukku

0.662 MW Audi quattro power, 4:n Quattron loukussa

qmckone

Lainaus käyttäjältä: urkki - 17.09.11 - klo:20:21
Sorry OT, mutta RR on UrQuattron 20v:n moottorikoodi :)


Ja matematiikassa se meinaa ristiriitaa.

Lainaus käyttäjältä: urkki - 17.09.11 - klo:20:21

Itsellä tuli ruksittua
- Quattro (must)
- Alcantra/nahka (itselle must, koska kangas ei vakuuta)
- musta sisäkatto (mielipidekysymys, ei must kuin itselle)
- S line alusta (1BV)
- Servotronic (vakuutti koeajossa)
- Sisävalopaketti (vanhassa on, ja paljon märkiä kenkiä estänyt kun ei asu/liiku kaupungissa)
- Sport varustepaketti
- Tummennetut lasit
- Vetokoukku



Ei tullu sitten mukitelinettä takakyynärnojaan  ;).
A4 2.0Tq

urkki

Jep, harvemmin tulee ketään takapenkillä kuskattua, varsinkaan sellaisia, jotka tarvitsisi mukitelineitä.

Mutta ihan oma valinta olla ottamatta suksiluukkua. Suksetkaan kun ei kuulu nykyisten harrastusten välineistöön :)

0.662 MW Audi quattro power, 4:n Quattron loukussa

Pertsa

^juu, mutta sen läpi voi lastata muutakin kuin suksia jos tarve tulee, vaikka kakkosnelosta :)

fleetwood

No mutta silloinhan voi kaataa takapenkistä sopivan kokoisen osan. No, voisihan se joskus ihan näppärä olla, mutta en silti maksaisi siitä.

Eipä ole kyllä kertaakaan tarvittu täällä tuota takapenkin mukitelineitä. Lokeropaketti muuten on ihan käyttökelpoinen, vaikka ruksatessa tuleekin mieleen että miksi näistäkin pitää maksaa ekstraa. Ne penkinaluslaatikotkin ovat surkeat B7:n laatikoihin verrattuna. Mutta menee se sateenvarjo noihinkin,

Keskikonsolin käsinojan alla oleva lokero (tulee vakiona business-paketin mukana) on muuten todella näppärä; määrittelemättömän hampurilaisketjun kahden ja neljän juoman pahvitötsät menevät tuohon lokeroon kuin se olisi tarkoituksella mitoitettu juuri niille sopivaksi, eikä kaatumisen vaaraa ole.
Passat GTE Variant

qmckone

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - 17.09.11 - klo:22:21
^juu, mutta sen läpi voi lastata muutakin kuin suksia jos tarve tulee, vaikka kakkosnelosta :)


Ja mukitelinettä ei silloin voi käyttää. Paradoksi  ::).
A4 2.0Tq

Lakiasiaintoimisto Lehtonen Oy